BMW Group získalo německou cenu za design
BMW Group získalo hned se dvěma projekty „Cenu za design Spolkové republiky Německo“. Jak BMW řady 6 v provedení kupé a kabriolet, tak veletržní koncepce značky MINI zaujaly mezinárodní porotu významné německé ceny. „Přirozeně vyrábíme naše výrobky v první řadě pro naše zákazníky“, vysvětluje vedoucí designu BMW Group Chris. „Jejich pozitivní zpětná vazba a náš záběr trhu dokládají, že jdeme správnou cestou," řekl dále Bangle.
Cena za design Spolkové republiky Německo je nejvyšším oficiálním německým oceněním za design a je každoročně udělována Radou pro design (German Design Council) z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a technologií. V roce 2006 bylo nominováno 868 výrobků, ze kterých bylo vyznamenáno 25 výrobků z oblastí průmyslového, výrobního, výstavního a komunikačního designu. „Four Floors in Urban Nightlife” je název koncepce, za kterou získala značka MINI Cenu za design Spolkové republiky Německo.
S tímto mottem vystoupila automobilka poprvé v roce 2003 na Mezinárodním autosalonu v Ženevě a zapůsobila tak nejen na návštěvníky, ale také na porotu, která udílela ceny za design. „MINI je jako vozidlo i jako značka zážitkem a potvrzením výjimečného trendu“, vysvětluje šéf značky MINI Dr. Kay Segler. „A toto chceme zprostředkovat i návštěvníkům veletrhu. MINI je jiné a to je třeba zkrátka vidět i zažít.“