Bugatti Veyron: propadák za milion eur?
Bugatti Veyron si Volkswagen za rámeček nedá. Ambiciózní projekt, který odstartoval Ferdinand Piëch (bývalý šéf Volkswagen Group), se proměnil v noční můru a místo supersportu s maximální rychlostí přesahující 400 km/h a šestnáctiválcem 8.0 l s výkonem 736 kW/1001 se začal objevovat jeden problém za druhým. Nejdříve se sporťák potýkal se stabilitou, poté se špatnou aerodynamikou a teprve v závěrečné fázi se zjistilo, že nemá potřebnou výdrž. Ohromující maximální rychlost se nejdříve preventivně snížila na 370 km/h, ale nakonec Veyron hranici 400 km/h přece jen prolomí.
Nyní, když Volkswagen potvrdil, že předá zákazníkům první kus v září příštího roku, se začíná nahlas hovořit o financích. Cenu 1 000 000 eur automobilka prozradila dávno, nyní zbývá spočítat, kolik na supersportu vydělá. Odpověď zní: ani euro. Není divu, že Bernda Pischetsriedera bolí hlava. Nic na tom nezmění ani fakt, že z celkové produkce 300 kusů našlo již 50 z nich svého budoucího majitele (většinou z USA, Číny, arabských zemí nebo Evropy), kteří neváhali zaplatit zálohu 300 000 eur, jen aby nepřišli o možnost vlastnit brutální Bugatti.
Podle neověřených informací se o Bugatti Veyron vážně zajímá i jeden český podnikatel.
komerční sdělení:
Elegance i v zimě - LEVNÁ hliníková kola!
Jednou ze zajímavých akcí nadcházející zimní sezóny je ELEGANCE I V ZIMĚ, která nabízí hliníková kola za podobnou cenu, za jakou byste nakoupili plechová kola spolu s poklicemi.