Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Caterham slaví 40 let speciální edicí modelu Seven

Michal Fokt
Diskuze (2)
Před 40 lety koupil Caterham od Lotusu licenci na Chapmanův sporťák Seven a automobilka toto výročí oslavuje speciálním paketem, dostupným pro všechny varianty tohoto vozu.

Psal se rok 1973, když Graham Nearn zakoupil od Colina Chapmana licenci na vůz Lotus Seven. Od té doby byl vůz nadále vyvíjen a vylepšován, ačkoli to tak na první pohled nevypadá, už proto, že se stále drží slavné filozofie adding lightness. Caterhamu se povedlo udržet tradici dodnes a to i přesto, že postupem času vznikla celá řada replik, vyznávajících stejnou filozofii ...i design.

Caterham Cars tak letos ke čtyřicátinám připravil Seven Limited Edition Pack, jenž by měl být k dispozici pro všechny (dvě) variace modelu Seven, byť kompletně pouze pro Roadsport 125, zatímco pro Superlight R500 platí jisté výjimky z dané specifikace. Jedná se totiž o stylingový paket a uspokojeno ale bude pouze čtyřicet nejrychlejších zájemců, kteří za edici nebudou muset nic připlácet. Vzhledem k tomu, že jde o pár hodin starou zprávu, nejspíš už budou rozebrané, ale proč se s ním i tak neseznámit blíže.

Caterham Seven Limited Edition Pack zahrnuje šedou barvou lakované šasi, napodobující původní lak Lotusu Seven, karoserií v odstínu Ruby red 40YOC s rychlými pruhy, ručně šitá kožená sedadla se šedým stehováním, palubní desku v šedé kůži, šedou manžetu ruční brzdy a řadicí páky, plaketu s číslem edice a speciální 15" kola se "40letými" středy a pneumatikami Avon ZV3.

Michal Fokt
Diskuze (2)
11. 5. 2013 15:53
Óda na radost
Pěkné, asi i rychlé, určitě sportovní auto, i když ho asi Megane RS nebo GTi a kdo ví co ještě předjede, že. Samozřejmě pokud se bavíme o 125. Nic podobného jsem ještě neřídil, ale rád bych.
11. 5. 2013 07:57
Pocta jednoduchosti
Zde nelze jinak než :yes: :yes: V dnešní době více a více user friendly, resp. blbec friendly aut tato koncepčně prastará klasika ční do výšin řidičského nebe. Díky Coline.
Jen je mi smutno, jak zasvěceně se diskutuje u automobilového průměru a u opravdové hvězdy nic. Jo, jo, moc hardcore. Tak si říkám, kde jsou ti meziplynaři a ručkaři teď.