Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën nahradí hydropneumatické odpružení v roce 2017, a to něčím revolučním

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 26. 11. 2015 • 02:23
16
28
Zobrazit náhledy (16)
Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5
Hydropneumatické odpružení se s námi rozloučí zároveň se současnou generací Citroënu C5, což je poslední automobil, který tuto technologii používá. Automobilka však již nyní vyvíjí revoluční náhradu.

Pokud máme jmenovat vůz, který je podle našeho názoru pravým Citroënem, bude to ze současné nabídky model C5 – pohodlný konejšivý kočár, který jezdí jako nic jiného, a to zejména díky hydropneumatickému odpružení. Konec vozu se však rychle blíží a s ním i konec podvozkové technologie Hydractive se zelenými baňkami, což je velká škoda.

Francouzská automobilka se nás však nyní snaží ubezpečit, že tím u ní zajímavá technická řešení nekončí. Generální ředitelka Citroënu Linda Jackson se nechala slyšet, že automobilka pracuje na něčem lepším. Má se jednat o nový druh odpružení, který má poskytovat stejný výsledek jako Hydractive, ale v „modernějším a vhodnějším“ podání.

Je však trochu s podivem, že tato technologie bude údajně nasazena pouze u vozů Citroën, tedy nedostane ji ani bratrský Peugeot, ani luxusnější DS.

Podle Jackson pak Citroën zredukuje počet karosářských variant o polovinu na 7. I přesto je ale očekáván patnáctiprocentní nárůst prodejů do roku 2020.

Související články

Témata
12. 8. 2016 19:37
Riaditeľka...
Tá ženská pochová celý Citroen :'-(
Avatar - Individualita
28. 11. 2015 15:40
Re: No jistě
Jistě, takový tlak vždy byl a vždy bude. Ale napsat, že aby auta nebyla totální aušus, tak se musí co 5 let o 10% zdražit je hovadina.
28. 11. 2015 01:39
Re: No jistě
Ty snad nepozoruješ vytrvalý tlak na ceny ze strany zákazníků?
Avatar - Vij
27. 11. 2015 21:40
Nic lepsiho neni
Ja jsem v C5 s hydropneumatikou jezdil. Je to bozi svezeni. Kdyby si ostatni nestezovali, ze D1 je rozbita, tak bych to v mem voze ani nepoznal. Nicmene dalsi genialni vlastnot hydropneumatickeho podvozku byla moznost menit svetlou vysku. Diky tomu jsemmohl jezdit na svou chatu v Beskydech, kde musim jet nekolik km po lesni ceste do kopce. Ostatni borci s octavkami tam vetsinou neco z podvozku utrhnou ;-\
Avatar - Individualita
27. 11. 2015 13:57
Re: No jistě
A proč myslíš?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku