Deutz-Fahr: Nová generace traktorů řad 6 a 7
Nové traktory Deutz-Fahr řad 6 a 7 v tradičních barvách své značky se mohou pochlubit designem, za jehož návrhem stojí studio Italdesign. První z této dvojice nabídce celkem dvanáct verzí, zatímco druhý vstoupí na trh nejprve ve dvou provedeních.
Traktory Deutz-Fahr řady 6 jsou vybaveny přeplňovanými vznětovými šestiválci o objemu 6057 cm3 s výkony od 115 do 166 kW, splňujícími emisní normu Tier4 Final, které je možné kombinovat s jednou ze tří převodovek.
V případě traktorů s označením Powershift je standardem manuální převodovka, která nabízí 30 rychlostí pro jízdu vpřed a 15 rychlostí pro jízdu vzad, resp. 54 rychlostí dopředu a 27 rychlostí dozadu.
Za označením RCshift se ukrývá plně automatická převodovka, která disponuje stejným rozsahem rychlostí jako manuální Powershift.
Vrcholem nabídky je převodovka s plynule měnitelným převodem, která je určena pro traktory řady 6 v provedení TTV, jimž umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 do 40 nebo 50 km/h.
Vedle možnosti výběru jedné z dvanácti výkonových verzí a trojice převodovek mohou zákazníci u nové generace řady 6 volit i jeden ze dvou konfigurací kabiny. První z nich je určena pro všechny modely Powershift a RCshift, zatímco druhou disponují modely RCshift a TTV.
Kabiny traktorů řady 6 zaujmou vedle skvělého výhledu všemi směry systémem InfoCentre s pětipalcovým dotykovým displejem, na němž se mohou zobrazovat důležité provozní údaje. Komfort v kabině pak vedle kvalitního odhlučnění může zvyšovat i výkonná klimatizace a střešní okno.
Deutz-Fahr řada 7 ve své nové generaci sdílí design i pohonnou jednotku s řadou 6, ale na rozdíl od ní nabízí pouze dvě výkonové verze, které disponují hodnotami 166 kW a 181 kW. Samozřejmostí je i zde splnění normy Tier4 Final.
Motory těchto traktorů spolupracují s převodovka s plynule měnitelným převodem, vybavenou novým softwarem. Ta jim umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 až do 60 km/h.
Zvyšovat stabilitu a zároveň zlepšovat ovládání traktorů řady 7 má inteligentní adaptivní odpružení přední nápravy s výkonnými kotoučovými brzdami a systémem proti ponořování při brzdění.
Kabina s označením Maxi Vision 2 může vedle prvků uvedených u řady 6 disponovat i systémem iMonitor 2.0 s 12-palcovým displejem, umožňujícím sledování provozních údajů, ovládaní multimediálního systému a zobrazení záběrů ze zadní kamery.