to nie je zlý. Bude zaujímavé sledovať výkony oproti súčasnej technike. Zvlášť ten twin engine Daf by zrejme vedel zatopiť kde komu. Otázka ešte je, či ich budú po trati vodiť aj pôvodní piloti.
Nezatopil. Turbotwin byl pouze přemotorizovaný náklaďák, který kromě vysokého výkonu neměl nic vyjímečného. Dnešní kamiony na dakaru mají vyladěné podvozky umožnňující rychlou jízdu v členitém terénu.
A většina těch kamionů strčí ten turbotwin do kapsy i z hlediska výkonu. Dnešní motory dávají kolem 4 000 Nm. Ten měl do 3 000 Nm.
No to je síce pravda, aj keď o tom sériovom podvozku trochu pochybujem. Ale je mi jasné že dnešné trucky sú nielen podvozkovo niekde inde. Ale dnes majú obmedzovače a on ho nemá. A čo si pamätám, tak De Roy s tým vedel pekne pelášiť. Vatanen by vedel pospominať. 🙂