Ferrari prodává už jen 45 % vozů v červené, v 90. letech činil podíl 85 %
Rudá barva byla poznávacím znakem italských vozů a jezdců od samých počátků formulového závodění. Po tom, co byly v 60. letech zavedeny sponzorské barvy i na karoserie monopostů, zůstalo Ferrari jediným týmem F1, který u své původní národní barvy setrval. Klasická rudá barva se stala poznávacím znakem Ferrari nejen na okruzích, ale taky silnicích. V 90. letech se v maranellské rudé prodávalo 85 % nových vozů.
To se však v posledních letech zásadně mění. Nabídka barev a barevných kombinací produkčních Ferrari je bohatá, v záloze je navíc individualizační program, který uspokojí i ty nejvíce vybíravé zákazníky. Vrcholem tohoto přístupu je hojně využívaná příplatková položka spočívající v nalakování nového vozu v již existujícím barevném odstínu, který si zákazník může přinést na vzorovém vozidle nebo jakémkoliv jiném předmětu, automobilka barevný odstín zkopíruje a použije na novém vozidle.
V poslední době Ferrari dodává vozy se špičkovým "třívrstvým" lakem, který dodává zejména vozům ve dvoubarevném provedení velmi působivý vzhled, vysoký lesk a vytváří nezvyklé odlesky pod různě intenzivním světlem.
V aktuální nabídce Ferrari je mj. 10 historických odstínů převzatých z vozů z 50. a 60. let. Počet všech barev a barevných kombinací dnes však dosahuje několika desítek tisíc, takže se jen výjimečně stává, že by v jednom roce vzniklo více zcela identických vozů.
Tradiční rudá je stále nejpopulárnější volbou zákazníků Ferrari, ale její podíl klesl na zhruba 45 %. Speciální zakázkové lakování naproti tomu tvoří více než 10 % objednávek, což představuje výrazný nárůst proti výchozímu procentnímu podílu po roce 2000.