Fiat 500C: Už není, co skrývat – další oficiální foto
V obchodním názvu nakonec chybí slovo Cabrio, 500C tak může znamenat i například „canvas“, tedy plátěnou střechu. Neobvyklé řešení připomíná Fiat 500 se stahovací střechou z roku 1957 – roli bezpečnostních prvků i výztuhy výrazně plní boční sloupky a pevné rámy oken, které autu zůstaly. Fiat si toto uspořádání může dovolit také proto, že 500C nebude mít přímého konkurenta. Mini Cabrio je větší a dražší, Smart fortwo cabrio je zase výrazně menší.
Design je výsledkem práce Fiat Centro Stile. Výroba bude probíhat v polských Tychách, kde budou na auta montovány také střechy dodávané firmou Magna CTS. Mechanismus stahování je elektrický, interiér zůstává čtyřmístný. Na výběr budou tři barvy látky – slonová kost, červená a černá. Jen pro 500C nabídne Fiat nové barvy karoserie Pearl Red a Warm Grey.
Všechny klíčové parametry jsou shodné s výchozím modelem. Karoserie má stejné rozměry (3,55 m x 1,65 m x 1,49 m) a motorová paleta bude zahrnovat stejnou trojici čtyřválců – benzinové 1,2 8V (51 kW), 1,4 16V (74 kW) a turbodiesel 1,3 MultiJet (55 kW). Vedle manuální převodovky se budou benzinové motory nabízet také s robotizovanou Dualogic. I 500C dostane novinku této modelové řady, a sice systém Start&Stop, který automaticky vypíná motor při zastavení.