Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Harley-Davidson představuje nový Softail Standard pro puristy i příznivce individualizace

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 25. 2. 2020 • 22:10
20
1
Zobrazit náhledy (20)
Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard Harley-Davidson Softail Standard

Harley-Davidson prostřednictvím nového modelu Softail Standard odhaluje základní podstatu svých cruiserů.  

Harley Davidson v rámci modelové řady Softail nabízí velmi pestrou paletu modelů. Novinka s označením Standard spojuje štíhlý profil stylu bobber s výrazným charakterem, za nímž stojí především kombinace dynamických linií s nepřehlédnutelnou pohonnou jednotkou Milwaukee-Eight 107.

Kontrast černých a chromovaných komponentů dává modelu Softail Standard výraz, který je minimalistický a současně klasický. Novinka míří na trh v jediném barevném provedení, černé Vivid Black, a standardem je pro ni jednomístné sedlo odhalující krátký zadní blatník. Palivová nádrž o objemu 13,3 litru nechává dokonale odhalený motor a rám.

Srdcem nového zástupce značky Harley-Davidson je již zmiňovaný vidlicový dvouválce Milwaukee-Eight 107. Tento motor z objemu 1746 kubických centimetrů poskytuje točivý moment 145 N.m při 3000 otáčkách za minutu, který k zadnímu kolu míří prostřednictvím šestistupňové převodovky. S dlouhým a nízkým profilem motocyklu skvěle ladí výfuk Shotgun s uspořádáním 2-2 s chromovanými kryty a tlumiči.

Základem nového modelu Standard je ocelový rám, který spojuje všechny zástupce řady Softail, pro něž již tradiční řešení kyvné vidlice, které působí dojmem, že zadní kolo je pevně usazeno v rámu. Tlumič zadního kola se přitom ukrývá pod sedlem, po jehož sejmutí lze upravovat nastavení předpětí odpružení. Přední odpružení s dvojitým průtokovým ventilem má zlepšovat odezvu řízení, obratnost a brzdný účinek.

Ocelové ráfky kol s klasickým výpletem obouvají 19palcovou pneumatiku vpředu a 16 palcovou vzadu. Brzdový systém využívá vpředu jediný kotouč v kombinaci se čtyřpístkovým třmenem a vzadu je jeden kotouč s dvoupístkovým třmenem. Samozřejmostí je systém ABS.

Stroj s pohotovostní hmotností 297 kg a sedlem ve výšce 680 mm má s řídítky „mini-ape“ poskytovat svému jezdci agresivní a zároveň pohodlnou jízdní pozici.

Na českém trhu je nový Harley-Davidson Softail Standard nabízen za cenu od 11.064 Eur bez DPH (zhruba 285.000 Kč), což z něj činí nejdostupnějšího zástupce široké rodiny modelů Softail. Samozřejmostí jsou široké možnosti úprav za využití příslušenství z nabídky značky Harley-Davidson, z nichž lze zmínit například různá sedla pro případné spolujezdce, kožené brašny nebo stylovou kapotáž hlavního světlometu a řídítek.

Zdroj: Harley-Davidson Central and Eastern Europe s.r.o.

Související články

Témata
Avatar - CHerokee
25. 2. 2020 22:02
Konečně
To se H-D fakt povedlo. Super základ pro individualizaci. Jediné, co mi tam více chybí, je dvoukotouč vepředu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku