Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai Ioniq 6 by mohl dorazit ve sportovní verzi N. A také jako shooting brake

Jan Zajíc Jan Zajíc 30. 6. 2022 • 06:12
49
Zobrazit náhledy (49)
Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy Hyundai Prophecy

Čerstvě představený elektromobil Hyundai Ioniq 6 by mohl později dorazit také ve sportovní verzi vyladěné divizí N. A možná i jako stylový shooting brake.

Možnost nové karosářské varianty zajímavým způsobem naznačil SangYup Lee, šéfdesignér automobilky. Britskému Auto Expressu totiž na dotaz, jestli Hyundai v případě modelu Ioniq 6 zvažoval praktičtější řešení než sedanové, odpověděl, že by z tohoto auto uměl udělat výborný shooting brake. O potvrzení dalšího provedení Ioniqu 6 tak vyloženě nejde, vyvrácení to však také není. Tohle prohlášení spíš zní jako lákání na to, co by mohlo přijít.

Pokud nový elektromobil dorazí v praktičtější karosářské verzi, dá se předpokládat, že si zachová dva páry dveří a že nová záď zůstane věrna svažujícím se liniím.

SangYup Lee ovšem také prohlásil, že Ioniq 6 by mohl fungovat i jako výkonné auto. I bez ohledu na toto vyjádření se dá předpokládat, že Hyundai sportovní verzi zajímavě vyhlížejícího elektrického sedanu opravdu nabídne a že se o její ladění postará divize N. Chystá se ostatně ostřejší varianta modelu Ioniq 5 a Kia plánuje rychlé provedení modelu EV6. Všechna tato auta stojí na platformě E-GMP.

Video se připravuje ...

V případě vozu Kia EV6 GT se předpokládá, že se o pohon postarají dva elektromotory o kombinovaném výkonu 430 kW a točivém momentu 740 Nm. Z nuly na stovku by sportovní elektromobil měl zrychlit za 3,5 sekundy a jet až 260 km/h.

Tak uvidíme, s čím přijde Hyundai. Na technické podrobnosti k novému elektrickému sedanu Ioniq 6 zatím každopádně čekáme, zveřejněny by měly být v červenci.

Doporučujeme

Témata