IMOFA přináší limitovanou edici Alfa Romeo Giulia a Stelvio Quadrifoglio. Potěší nejen milovníky karbonu
Ikonické vozy Alfa Romeo se neustále vyvíjejí a jdou jednoznačně s dobou jak stylově, tak technologicky. Přesto však zůstávají věrné DNA značky, jejíž tradice sahá až do roku 1910. Modernizované verze modelů Giulia a Stelvio Quadrifoglio, které jsou symbolem ušlechtilé italské sportovnosti a ducha, nyní přicházejí v limitované edici IMOFA Carbon Editon.
V rámci této limitované edice bude vyrobeno pouhých 20 kusů. Výjimečnost každého vozu bude potvrzovat jedinečná plaketa s číslem vozu umístěná v interiéru auta. Tyto ojedinělé vozy budou k mání výhradně u autorizovaného prodejce IMOFA, který limitovanou edici ve spolupráci s Alfa Romeo vytvořil.
Oproti standartnímu provedení budou Alfy Romeo Giulia a Stelvio Quadrifoglio z limitované edice IMOFA Carbon Edition disponovat mnoha karbonovými doplňky – například karbonovou střechou. Jedná se o unikátní sérii, takže rozhodně není prostor pro dlouhé váhání ohledně nákupu. Některé objednané kusy už míří do výroby, a jak už bylo zmíněno, počet vozů je omezený.
Limitované provedení IMOFA Carbon Edition lze díky spolupráci se značkou Alfa Romeo získat za zvýhodněných cenových podmínek, které přitom platí i při nákupu vozu do firmy, kdy si mohou podnikatelé plně odečíst DPH.
Za symbolem čtyřlístku se skrývá sto let hledání technické dokonalosti promítnuté do soutěžních i sériových vozů. Kombinace technické čistoty a špičkových technologií vedla ke vzniku vozidel, které představují špičku svých příslušných segmentů. Giulia a Stelvio jsou na vrcholu z hlediska ovladatelnosti i výkonové hmotnosti a poskytují jedinečný, přímý a poutavý zážitek z jízdy. Quadrifoglia se tak právem řadí mezi unikátní řidičské vozy, které ocení i skuteční automobiloví fajnšmekři.
Nová Giulia a Stelvio Quadrifoglio: Nadupané technologie, vyšší výkon a technická vyspělost díky mechanickému samosvornému diferenciálu
Modernizované modely Giulia a Stelvio Quadrifoglio spoléhají nadále na motor 2.9 V6 BiTurbo, jehož výkon byl posílen na 520 koní (382 kW). Šestiválcový motor spolupracuje se špičkovou osmistupňovou převodovkou ZF. V případě modelu Giulia je výkon posílán výhradně na zadní kola, Stelvio disponuje vyspělým pohonem všech čtyř kol Q4.
Zrychlení z 0 na 100 km/hod zabere modelu Giulia 3,9 sekundy a maximální rychlost je úctyhodných 308 km/hod. Stelvio Quadrifoglio pak zrychlí na stovku ještě o 0,1 sekundy rychleji a jede 285 km/hod.
Giulia i Stelvio jsou nově také vybaveny mechanickým samosvorným diferenciálem, který je odvozen od limitované verze GTA/GTAm. Ten přispívá ke zlepšení chování vozu a trakce tím, že optimalizuje přenos točivého momentu a zvyšuje stabilitu, agilitu a rychlost v zatáčkách.
Dokonalá jízdní dynamika je výsledkem překvapivě nízké hmotnosti pramenící z použití ultralehkých materiálů, jakými jsou hliník pro motor a uhlíková vlákna pro hnací hřídel, kapotu, spoiler a prahové lišty. Giulia navíc disponuje aktivní aerodynamikou s předním splitterem z uhlíkových vláken. Když je aktivní, řídí množství vzduchu pod vozidlem pro větší stabilitu a výkon. A nakonec je zde volitelný výfukový systém Akrapovič s nezaměnitelným zvukem.
Hlavní prvky výbavy
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio |
|
|
Výrazný charakter vozům dodávají přední světlomety „3+3“ s novou adaptivní full-LED matrix technologií a s funkcí proti oslňování, pro optimální viditelnost za všech podmínek. Za zmínku stojí také leštěná sportovní kola z lehkých slitin, 19palcová pro Giulii a 21palcová pro Stelvio, s červenými brzdovými třmeny.
Interiéry se pyšní novým přístrojovým štítem Cannocchiale s historickým „teleskopickým“ designem zahrnujícím plně digitální 12,3“ TFT obrazovku pro přístup ke všem datům vozu a nastavení autonomního řízení. Ve středu palubní desky pochopitelně nechybí 8,8palcový displej multimediálního systému, který mimo jiné podporuje připojení telefonu skrze Apple CarPlay a Android Auto.
Dokonalost interiéru podtrhuje inovativní 3D povrchová úprava z pravých uhlíkových vláken na palubní desce, středovém tunelu a u obložení dveří. Volant je čalouněný kůží a Alcantarou s černým prošíváním a detaily z uhlíkových vláken a za ním se nacházejí závodní hliníková řadící pádla.
Řidič má pochopitelně k dispozici nastavení jízdních režimů skrze ikonický otočný ovladač DNA, který je v případě provedení Quadrifoglio obohacen o režim Race, ve kterém se vůz přenastaví do nejsportovnějšího naladění pro co nejintenzivnější zážitek z jízdy.
Alfa Romeo Giulia a Stelvio Quadrifoglio v limitované edici IMOFA Carbon Edition se pyšní rovněž velmi bohatou výbavou, která zahrnuje mimo jiné již zmíněné full-LED Matrix adaptivní světlomety, prémiový audiostytém Harman/Kardon se 14 reproduktory, bezdrátovou nabíječku, sportovní sedadla či vyspělý multimediální systém.