Infiniti představuje silnější FX37 a EX37, G25 naopak končí
Významnou změnou je konec sedanu G25, který bude pro americké zákazníky dostupný už jen do konce roku. Tato základní varianta byla poháněna 2,5litrovým benzinovým šestiválcem o výkonu 163 kW. Úkol této verze byl jasný – zaplnit mezeru mezi modely Nissan a Infiniti. Jelikož ale vydržel v nabídce jen zhruba dva roky, je patrné, že mnoha úspěchů ve Spojených státech nedosáhl.
V nabídce nadále zůstávají verze G37 Journey, G37 Sport s šestistupňovou manuální převodovkou a G37x s pohonem všech kol. Tyto tři varianty jsou shodně poháněny 3,7litrovým zážehovým šestiválcem s 245 kW.
V červenci na americký trh dorazí SUV FX37, které nahradí stávající verzi FX35. Automobil bude poháněn 3,7litrovým benzinovým šestiválcem o výkonu 242 kW. Oproti evropské FX37 tak bude mít sedm kilowatt k dobru.
Vybrané stupně výbavy bude možné pořídit i v novém modrém laku Iridium, za příplatek pak FX37 bude možné doplnit funkcí Moving Object Detection (MOD), detekující hýbající se objekty v okolí auta.
Srpen pak bude ve znamení příchodu menšího SUV EX37, které nahradí variantu EX35. Vůz bude poháněn 3,7litrovým zážehovým šestiválcem o výkonu 242 kW. Podobně jako větší FX, bude mít i americké EX37 proti tomu evropskému o sedm kilowatt silnější.
Změny dalších modelů jsou ryze kosmetické. Sedan M bude možné doplnit paketem Sport i s pohonem všech kol, funkci Moving Objection Detection (MOD) dostalo i velké SUV QX. Crossover JX je nabízen teprve od letošního jara, a tak se žádných vylepšení nedočkal.