Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jeep Patriot: Soft-jeep nově

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 16. 9. 2010 • 22:07
25
10
Zobrazit náhledy (25)
Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot Jeep Patriot
Jeep Patriot měl světovou premiéru v sériové podobě v New Yorku v roce 2006. O dva roky později podstoupil lehké úpravy, které se projevily především v interiéru. Nyní po dalších dvou letech přichází druhá modernizace.

Jeep představuje Patriot v provedení pro modelový rok 2011, na jehož exteriéru se odehrály pouze decentní úpravy. Nejzásadnější a zároveň nejviditelnější změnu představuje nový přední nárazník, v němž již nejsou mlhová světla umístěna v rozích, ale níže pod maskou chladiče v barvě karoserie.

Další změny viditelné na exteriéru představuje rozšíření palety laků karoserie o čtyři nové odstíny, nový design 17palcových litých kol a zvýšení světlé výšky u verzí s pohonem všech čtyř kol o 1 palec (25,4 mm).

V interiéru se modernizace projevuje použitím obložení předních dveří z měkčených plastů, novou loketní opěrkou mezi předními sedadly a novým tříramenným multifunkčním volantem, umožňujícím ovládání rádia, hands-free, tempomatu a dalších prvků. Nové jsou i materiály čalounění sedadel.

Pro nejvyšší stupeň výbavy Latitude X je standardem automatická klimatizace, podsvícení klik, zámků dveří a ovládání stahování oken i nastavování vnějších zpětných zrcátek. Nabídku příplatkové výbavy pro modelový rok 2011 rozšiřuje Uconnect Voice Command s Bluetooth pro hlasové ovládání hands-free a satelitního rádia SIRIUS.

V rámci modernizace se Jeep zaměřil i na úpravy podvozku verze s pohonem všech čtyř kol pro vylepšení jejich schopností v terénu. SUV dostalo nové pružiny a zadní stabilizátor má větší průměr. Standardní výbava zahrnuje ABS, kontrolu trakce a Hill Descent Control. Pohon všech kol je vybaven režimem Lock, který rozděluje točivý moment v poměru 50:50 mezi přední a zadní nápravu.

Jeep Patriot s pohonem všech čtyř kol má v modelovém roce 2011 zvládnout brodění až do hloubky 482 mm a utáhnout přívěs o hmotnosti až 907 kg. Stejně jako doposud bude toto SUV i nadále na domácím trhu nabízeno ve verzích s pohonem předních nebo všech čtyř kol. Zákazníci budou moci vybírat ze tří stupňů výbav označených Sport, Latitude a Latitude X.

Výroba Jeepu Patriot probíhá v továrně Belvidere v Illinois a modelový rok 2011 dorazí k prodejcům ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku.

Témata
Avatar - Barrichello
17. 9. 2010 14:18
Re: patriot
Kdo nechce mít problémy, musí si připaltit. Kdo chce ušetřit, musí bud vědět jak se to dělá, anebo si to nechat dovézt přes nějakou firmu co mu zařídí vše kolem. Pravda, neušetří tolik, ale bude mít po problémech a bude mít i záruku. Samo z usa se většinou dají dovézt jen benzínové verze popř. hybridy popř. benzínové motory umějící z továrny spalovat E85.
Co teda v případě Patriotu není ani jedno, ale na LPG se to dá upravit vždy.

Jo výprodejové akce má občas každý no. U Jeepu díky menším objemům prodejů trvaly docela dlouho, jinak za tebou zminovaných 660 tis kč je monetálně v akci Jeep Cherokee 2,8 CRD.
Avatar - kolmar
17. 9. 2010 13:44
Re: Interiér výrazně prokoukl
No niesom expert na USA auta, no zeby pisali preto, ze je to len otazka casu kedy toto modernizovane SUV dorazi aj do EU?

No tak realita je taka, ze z USA sa da doviest aj RAV4-ka s 3.5 V6 a rozne acury a neviem co este. Vypredajova cena s boxer dieselom koncom minuleho roka na Forestera bola tiez supa!! akcie ma raz za cas vzdy niekto - to musis uznat. Ze sa z USA da doviest auto za dobry peniaz to je samozrejme nespochybnitelne!! ale nie kazdy chce dovazat auta a potom menit svetla a podobne + papierovacky, no ale pri porovnani cien napr. FJ cruisera ktolko za tu chcu niektory ludia v EU je to na zamyslenie...
Avatar - Barrichello
17. 9. 2010 12:10
Re: Interiér výrazně prokoukl
Tak proč tu o tom auto.cz vůbec píše? Proč nepočkala až bude představena verze pro EU. Tohle bylo představení verze pro USA.
Jo a katalogová cena je fajn, ale půlka majitelů to ALE má bud za výprodejové ceny které byly něco přes půl míče, popř. dotažené z usa za taky poněkud jinou cenu.
Musíš znát realitu :-)

300C je taky katalogově za 1 mega ale jinak jsou za 800 táců :-)
Avatar - kolmar
17. 9. 2010 00:33
Re: Interiér výrazně prokoukl
Pozrel som vase ceske ceny, ak je najlacnejsia verzia stojaca cez 660 tis. nieco "kolem pul mega" tak chcel by som aby mi tak zaokruhlovali vyplatu ;-) :yes:

A hovorit v europe na ceskom portali rovno o americkom trhu ?! to ma aky vyznam?
16. 9. 2010 22:38
Re: facelift
To teda vypada. Asi je to specialni vybava do terenu, napr. do vody a abys to nemel tak lehky, az ten naraznik strejchnes. Na silnici to smysl ma, vysoky mlhovky jsou na prd.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku