Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Klasický vzhled, moderní technika a 953 koní. Známý herec si pořídil zajímavý Plymouth Roadrunner

Jan Zajíc Jan Zajíc 26. 1. 2022 • 07:08
30
11
Zobrazit náhledy (30)
1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design 1969 Plymouth Roadrunner od Salvaggio Design

Americký komik a herec Kevin Hart je evidentně velkým fanouškem amerických muscle cars. Čerstvě si totiž pořídil velice zajímavý Plymouth Roadrunner.

Sportovní kupé z roku 1969 však není v originálním stavu. Hart si objednal restomod, tedy auto s klasickým vzhledem, ale moderní technikou. O přestavbu se postarala společnost Salvaggio Design.

Ta pro vůz vytvořila vlastní rám, který osadila moderním zavěšením, přidala výkonné brzdy Brembo a řadu dalších nových prvků. Z původní karoserie pak zůstaly jen blatníky, dveře, střecha a zadní boční panely. Přední kapota je nová, vyrobena byla z uhlíkových vláken, stejně jako nárazníky. Maska chladiče, boční zpětné zrcátko a kliky jsou z hliníku.

Hezký detail představují kola, která jsou sice větší a širší než u originálu, ale jejich design vypadá "dobově".

O pohon se stará 3,8litrovým kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 7 litrů, údajně jakýsi kříženec motorů Demon a Hellephant od Moparu, poskytující maximální výkon 701 kW (953 koní). Spojený je s šestistupňovou manuální převodovkou Tremec 6060.

V interiéru pak najdeme černou italskou kůži, oranžové detaily a přepracovanou palubní desku s pěknou přístrojovkou a dotykovým displejem uprostřed.

Hart si k autu nechal také vyrobit zakázkové boty Nike Air Max 90, dále pásek a peněženku. Vše samozřejmě vypadá tak, aby to barevně ladilo s autem.

Související články

Témata
Avatar - Mikesus
27. 1. 2022 10:07
Re: Prosím o vysvětlení
Už jsem byl poučen, že špatně ctu/vidím. Díky. :yes:
Avatar - Barrichello
27. 1. 2022 09:44
Re: Nádhera!
Přesně pak už to nebyl kapitalismus, v 90kách urvi co se dá a od 00 let ale mix kapitalismu, nebolševismu a zelené demagogie :-)
Avatar - Barrichello
27. 1. 2022 09:42
Re: Prosím o vysvětlení
Kompresor má objem 3,8 litru :-) Motor objem 7 litrů :-)
Avatar - Mikesus
27. 1. 2022 09:32
Re: Prosím o vysvětlení
To m jsem tam nějak prehlednul. Díky. Pro oči nevidím. :yes:
Avatar - MS-sport
27. 1. 2022 08:09
Re: Komik udělá z auta strojovnu
:yes:
Články odjinud