Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koupí Harley-Davidson Ducati? Prý připravuje nabídku...

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 23. 6. 2017
26
Americký výrobce motocyklů Harley-Davidson připravuje nabídku na převzetí italského rivala Ducati, který je součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.

Agentuře Reuters to řekly zdroje obeznámené se situací. Hodnota transakce by podle nich mohla činit až 1,5 miliardy eur (39,4 miliardy Kč).

Prodej značky Ducati by Volkswagenu pomohl financovat reorganizaci aktivit po skandálu kolem falšování testů emisí naftových vozů. Nabídky na značku Ducati podle zdrojů připravují rovněž indický výrobce Bajaj Auto a některé investiční fondy.

Společnost Ducati vznikla v roce 1926 v Boloni jako malá rodinná firma, která vyráběla rádiové součástky. Na motocyklový trh vstoupila v roce 1949 a postupně se rozrostla na předního světového výrobce motocyklů. Svého času byla považována za motocyklový ekvivalent Ferrari.

Proti prodeji divize Ducati se stavějí odbory, které ovládají polovinu křesel v dvacetičlenné dozorčí radě Volkswagenu. "Ducati je klenot, jehož prodej nemá podporu zástupců zaměstnanců v dozorčí radě Volkswagenu," uvedl mluvčí závodní rady koncernu. "Harley-Davidson je z hlediska technologií na míle daleko za Ducati," dodal.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Hledam dilnu
jamp
| 25. 6. 2017
Ani individualny dovoz novej, len jazdena prihlasena v eu. Aj ked poliaci prihlasia vzdy a skoro vsetko. Asi sa budu malo jazdene V twiny vozit jazdene z Polska. Ked niekto rozbije Strykera, hocake VT od hondy, alebo intrudera, tak sa bude musiet asi stat fandom HD >:D
Hledam dilnu
jamp
| 25. 6. 2017
V obci rychlost dodrzujem, dokonca zastavim pred prechodom pre chodcov. Dokonca uzdavam za nich pozor, pozeram do spataku, aby ich na prechode nezrazil p.i.c.u.s straziaci si 50tku a pozerajuci len na tacho a 5 m pred seba. Minuly rok ma pri zastaveni pred prechodom 2 x obisli z prava vodici osobakov, jeden polsky dochodca a jeden slovensky. Ked zastavim autom, musia zastavit tiez, ale ked zastavim s motorkou pred prechodom v strede pruhu, tak soferi maju potrebu ma cez zvysok pruhu obist.
Moja skusenost je taka, ze pre kontrolu rychlosti maju soferi problem so sledovanim premavky. 2x sa mi stalo, ze sofer predomnou odbocil z pripojovacieho pruhu do protismeru, predbiehanie ked idem oproti tiez nie je vynimocne, zatial bola nastastie vzdy dobra krajnica. Ale pri velkych kolajach moze byt, ze ta vyhodi mimo cestu a mozes ist 85, ale ked tam bude strom alebo zvodidla, tak bulvar bude pisat o agresivne jazdiacom motorkarovi a o ch.u...vi v modrej octavii obiehajucom oproti nemusi nikto vediet. Otocenie sa predo mnou na ceste 1. Triedy cez plnu ciaru v zakrute ...hlavne ze na tom starom pekaci dodrzuje rychlost. Vtedy som isiel ani nie 90, ani brzdenie moc nepomahalo, ak by som uhol doprava, tak skoncim vo zvodidlach a zase, motorkar nezvladol... soferi by mali pri tychto pokusoch o vrazdu mysliet nato, ze ten stroj ma 340 kil a ked mu vpali do dveri, tak ta konzerva ho neochrani. A dodrziavat v nedelu 60tku na elektronickej znacke na ceste, kde cez tyzden svieti 80 len preto, ze polisi chcu v nedelu inkasovat poliakov , to nie je o bezpecnosti ale o ohnutom chrbte...
Avatar - GM.rja
Hledam dilnu
GM.rja
| 25. 6. 2017
Tak snad vaše děti nebo vnuci nenarazí v obci při přecházení silnice na taky takového machra, kterého 50/90/130 "moc neberie" :no:
Hledam dilnu
_MT_
| 25. 6. 2017
Nemám nic proti jízdě na pohodu, ale HD? Ostatně, naháče mám rád, protože není lepšího omezovače rychlosti než větru.
Hledam dilnu
_MT_
| 25. 6. 2017
U aut to není emisemi. Ani v USA nebo Japonsku nejsou zrovna mírné normy a domácí tu klidně prodávají 4+ litrové motory. Automobilky to sem nevozí, protože nevěří, že by tu prodaly dostatečný počet. Výmluvy na emise jsou jen... výmluvy. Ještě jsou tu limity na emise CO2, ty určitě dokáží tížit, ale nabídka byla mizerná i před zavedením pokut a ne všechny automobilky mají s CO2 problémy (třeba Toyota je na tom velmi dobře).

Vím, že od letošního roku musí splnit Euro 4 i stávající modely. A za nedlouho přijde pro motorky Euro 5. Jen tím, že mě berou hlavně evropské stroje (a spíš běžnější jako Triumph, KTM, BMW, Ducati, Aprilia), přechod nevnímám jako problém. Takže díky za osvětlení. Prostě jim za to nestojíme.

Jak to funguje s individuálním dovozem? Nedala by se protlačit?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku