Lotus v Ženevě: Doba reflexe
Loňská premiéra pěti chystaných modelů byla především zkouškou reakcí veřejnosti. Ten samý účel má Lotus Concept Bespoke – modifikovaná Evora, kterou do karbonu a kůže podle návrhu šéfdesignéra Donata Coco oblékl švýcarský specialista Mansory.
Evora Enduro concept je evolucí závodní Evory GT4. Nese tradiční zlaté a černé barvy, stejně jako monopost formule 1 Lotus Renault GP. Evora Enduro je vývojovou fází závodního speciálu Evora GT2, který by měl už letos startovat ve vytrvalostních závodech FIA a příští rok i v Le Mans.
Elise Club Racer je odlehčenou verzí loni uvedeného Elise 1,6. Shodil 24 kg, přidal 4 kW (104 kW) a 5 Nm (165 Nm). K tomu se přidává podvozek s nastavitelnými stabilizátory, tlumiči Bilstein a pružinami Eibach.
Dalšími exponáty jsou výsledky práce divize Lotus Engineering: hybridní pohon v prototypu Evora 414Evolution, akustické varování chodců HALOsonic vyvinuté společně s firmou Harman a elektromotory, které Lotus připravil pro prototyp Rolls-Royce 102 EX.