Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MV Agusta RVS #1 je první kreací nové divize slavné italské značky

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
MV Agusta patří k výrobcům těch nejexkluzivnějším jednostopých strojů a její nová divize Reparto Veicoli Speciali se má postarat o to, aby byly ještě exkluzivnější.

MV Agusta RVS #1 je prvotinou nové divize Reparto Veicoli Speciali a ta jako její základ použila model Dragster 800, který vychází z modelu Brutale 800 a je již ve své standardní podobě poměrně radikálním streetfighterem.

Novinka si od modelu Dragster 800 vypůjčila jeho rám a řadový tříválec o objemu 798 cm3, který se ovšem pyšní řadou nových komponentů, je naladěn na nejvyšší výkon 110 kW (150 k) při 12.800 min-1 a stále splňuje aktuální emisní normu Euro 4.

Maximální možná pozornost je u RVS #1 věnována vzhledu a detailům. Díky tomu se tento stroj pyšní doslova záplavou detailů z uhlíkových vláken a titanu. Řada nových dílů je vyrobena ručně.

Za zmínku rozhodně stojí hlavní LED světlomet s adaptivní funkcí, u nějž je úhel a intenzita osvětlení upravována podle rychlosti motocyklu. Další neopomenutelnou specialitu představuje titanový výfukový systém od SC Project a rovněž drátěná kola Kineo s pneumatikami Pirelli MT 60 RS, přibližující čistě silniční RVS #1 opticky populárním scramblerům, schopným jízdy v lehčím terénu.

Reparto Veicoli Speciali uvádí, že hmotnost RVS #1 je pouhých 160 kg, což znamená, že se oproti výchozímu modelu Dragster 800, u nějž je uváděna suchá hmotnost 167 kg, podařilo uspořit sedm kilogramů hmotnosti.

MV Agusta nechce první výsledkem činnosti své nové divize ponechat pouze v jediném exempláři a plánuje výrobu malé série RVS #1, ale cenu nebo na kolik exemplářů má být produkce omezena prozatím neuvádí.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)