Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Nissan Micra bude větší a kvalitnější

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 24. 7. 2015
32
15
Zobrazit náhledy (32)
Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra Nissan Micra
Pátá generace Nissanu Micra má dorazit s větší karoserií a interiérem, který má vyvolávat výrazně vyšší dojem z kvality použitých materiálů i zpracování než je tomu nyní.

Nissan Micra již ve své třetí generaci z let 2002 až 2010 patřil mezi nejmenší zástupce své kategorie a nejinak je tomu i u aktuální čtvrté generace. To se má ovšem změnit podle informací, které britskému Autocaru poskytl Trevor Mann, výkonný viceprezident automobilky.

Ve své páté generace Micra opustí dosavadní obliny a vsadí na ostřejší linie, které na letošním autosalonu v Ženevě představil koncept Sway. Vedle zásadní proměny v přístupu k designu se dočkáme i výrazné změny v oblasti vnějších rozměrů malý Nissan povyroste.

V souvislosti s růstem Micry se samozřejmě objevují spekulace o možném prostoru pro další menší model pro evropský trh, ale Nissan je v tomto ohledu poměrně zdrženlivý a například předčasné ukončení produkce modelu Pixo mluví spíše proti této variantě.

Vedle zcela nového designu a větších rozměrů hodlá nová Micra zaujmout i kvalitou materiálů použitých v interiéru a jejich zpracováním. Právě v tomto ohledu došlo mezi třetí a čtvrtou generací k výraznému snížení standardu, kdy Micra z let 2002 až 2010 působila velmi příjemným dojmem, zatímco její nástupce měl při svém představení příchuť chudého příbuzného.

Micra páté generace, jejíž představení se má uskutečnit v přístím roce, má pro malý Nissan znamenat návrat k evropským kořenům. Druhá generace z let 1992 až 2003, která se stala evropským (i japonským) autem roku, se vyráběla v Británii, stejně jako ta třetí (2002 až 2010). Aktuální provedení je globálním modelem, do Evropy se dováží z Indie.

Výroba nové Micry pro evropské trhy má probíhat ve francouzské továrně Renaultu ve Flins nedaleko Paříže. V plánu je 132 tisíc aut ročně, což není malé číslo. Podvozky ale budou vznikat v Le Mans, alianční partner Nissanu zde proinvestuje 7 milionů eur.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - pelikoš
Hmm
pelikoš
| 26. 7. 2015
u octavie možná, ale nissan je nissan... :yes:
Hmm
Somewhere je už preč
| 25. 7. 2015
Ale z pohľadu ako je to napísané má pravdu. Príde mi to rovnaký "ojeb", ako reklama na lieky, ktoré ťa zbavia príznakov chrípky. Kúpiš, čakáš, že sa z chrípky vyliečiš, ale prd, trochu prestane bolieť hrdlo, zastavia sa sople a po návrate do práce príde šok, keď naoko utlmená chrípka prepukne nanovo a naplno...
Žiaľ, to vyvolávanie dojmov je už tak bežné, že sme si na to zvykli, a obchodníci ho bez škrupulí kričia na plné hrdlo. ;-\
Octavia I bola autom približujúcim sa západnej konkurencii, Octavia II sa jej už vyrovnala a začala pokukovať vyššie. Octavia III je vraj opäť krajšia, priestornejšia, kvalitnejšia a lepšia ako jej predchodkyňa, ale vieme, ako je to v reáli...
Avatar - pelikoš
Hmm
pelikoš
| 25. 7. 2015
no to si nemyslím. o změně svědčí rozdíl mezi první a druhou generací qashqaie. druhá generace je téměř prémiovka. takže si myslím, že stejná změna nastane i tady.
Hmm
briza
| 25. 7. 2015
No, jen aby ten "výrazně vyšší dojem z kvality použitých materiálů i zpracování" nebyl jen "vyvoláván". >:-[]
Avatar - pelikoš
Micra
pelikoš
| 25. 7. 2015
máš pravdu, ale doba je taková ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku