Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž živě: Fotogalerie Octavie Scout a Škody Joyster z výstaviště

redakce AUTO.CZ
Diskuze (180)
Informace o škodováckých novinkách doplňujeme fotografiemi přímo z výstaviště

Oficiální fotografie a plakáty Škody Joyster včetně dalších informací najdete v tomto článku

O Octavii Scout jsme informovali dříve v tomto článku

Nepřehlédněte:

Pokud vám něco uniklo během živých reportáží z Paříže, přehled všech novinek a fotogalerií (např. nové Mondeo, Logan Kombi, Audi R8, Renault Koleos, Renault Twingo, Chevrolet WTCC Ultra a další) najdete na jednom místě v rubrice Paříž 2006


Paříž v našem videomagazínu Roadlook TV

Po návratu týmu AUTO.CZ z Paříže zveřejníme i další díl našeho videomagazínu Roadlook TV věnovaný škodováckým novinkám a poté i pořad s nejzajímavějšími pařížskými novinkami.

Speciální pařížská příloha AUTO.CZ

Popis všech novinek u většiny značek s cca. 2.000 (!) fotografiemi zastřeší tradiční speciální příloha serveru AUTO.CZ. Pro představu si prohlédněte přílohu letošního ženevského autosalonu.

Blog Libora Zezulky

Dění ze zákulisí pařížského autosalonu a našeho týmu popisuje Libor Zezulka na svém blogu (libor.blog.auto.cz)

redakce AUTO.CZ
Diskuze (180)
Avatar - Pierro
2. 10. 2006 11:23
škodylak
Scout je super varianta Oktávky a jednoznačně mohu říci - líbí se mi. Zato Joyster se mi nelíbí ani za mák. Divný pokus o sportovní škodovku... :-!
1. 10. 2006 17:08
Re: QUASIMODO
Mas uplnu pravdu. Tie auta boli v skutocnosti uplne hrozne. Stara konstrukcia, rucna montaz, minimalne platy ludi, to sa zakonite na kvalite auta odrazi. Len netreba zabudnut, ze TAZ je povodne ceske auto, ktore slovenska automobilka zdedila a nemohla sa uz zbavit, napriek mnohym snaham o nahradu niecim modernejsim. A nezabudni tiez, ze TAZ-ka zanikla kratko po revolucii, teda vyrabala v casoch minulych. A vtedy aj Skodu Favorit hned po kupe bolo treba opatrne doviezt domov a najprv dokoncit a az potom jazdit... ALebo mas iny nazor?
30. 9. 2006 14:04
Re: škoda bravo
Nevím ale, jak by měl být podle tebe dopracovaný?? To jako že třeba už jim nezbýval čas, tak tu záď usekli??? Nezlob se, ale to asi ne. Možná jsem podle tebe úplný vůl, ale oni chtěli, aby to auto tak vypadalo. Kdyby mělo vypadat jinak, tak by ho nejspíš i jinak udělali. Ale samozřejmě je design značně individuální.
29. 9. 2006 12:26
Re: QUASIMODO
jedna mala oprava, v 10 riadku odspodu ma byt "bocne" dvere a nie mocke....sorry...
29. 9. 2006 12:18
Re: QUASIMODO
O.K., tak aspon namatkovo. Pri BAZ Bratislava existoval VUMV (vyskumny ustav motorovych vozidiel), ktory sa zaoberal priamo vyvojom aut. Vyvoj auta strednej triedy úpre Skodu v spolupraci s Alfa Romeo bola jedna z vyvojovych uloh zaciatkom sedemdesiatych rokov. Po faze prototypov bola zrusena. Mozno si pocul o Tatre 603X (mrkni [odkaz] a [odkaz] ), na rovnakom podvozku postavili tiez mikrobus a na podvozku T805 odtahovai voz s nizkou plosinou. Na podvozkoch skoda105/120 tu vznikli male skrinove auta davno predtym, ako sa objavili prve VW Caddy a Seaty Inca. V Bratislave uzrelo svetlo sveta kupe Locusta, postavene na zakladoch Skoda Garde, ale s novou prednou castou, piatymi dverami vzadu a motorom pod prednou kapotou, na baze Skoda Garde tu postavili tiez special na preteky do vrchu Salamander. Spomeniem este tri generacie uzitkovych aut, ktore mali nahradit Skodu 1203 a ani jednu ceski sefovia nepustili do vyroby, nakladne auto Devin v niekolkych modifikaciach, ktore malo nahradit zastaranu V3S (nedostalo zelenu do vyroby, malo lepsie vlastnosti v terene ako T815). Pre Devin vyvinuli uplne novy motor Martinske strojarne, svoj podiel mala aj TAZ Trnava, vyrabajuca S 1203. TAZ-ka aj zo skromnych prostriedkov vyvinula niekolko vyraznych vylepseni S1203 (nova dlhsia kabina, tuha zadna naprava so zvysenou nosnostou, zvysena strecha, posuvne mocne dvere) co na tak konstrukcne starom aute nebolo jednoduche. Posledny vyvoj prebiehal dokonca v 90-tych rokoch, bol zastaveny kvoli nedostatku financii po stavbe 1 prototypu. Bol to valnik s nezavisle zavesenymi vsetkymi styrmi kolesami. Vo vyhybacom manevri prekonal VW Transporter (Caravelle). Pred par rokmi zomrel p. Ivan Micik, ktory mal sukromnu vyvojovu kancelariu, pracoval na uzitkaci Mibra. Mohol by som pisat este vela, ale aspon na aky-taky obraz to staci. Niektore z menovanych aut najdes v dopravnom muzeu v Bratislave, napr. T603X, Devin, Mibru...