Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Plány PSA pro blízkou budoucnost: Přes sto nových aut v příštích dvou letech a expanze do světa

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 26. 2. 2019
48
14
Zobrazit náhledy (48)
Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend Peugeot e-Legend
Skupina PSA poodhalila, co chystá v příštích měsících. A plány jsou to hodně sebevědomé.

Strategický plán představila skupina PSA již v roce 2016 a jedním z pilířů bylo stát se globálním výrobcem automobilů. Od té doby získala společnost pod svá křídla Opel a Vauxhall, navíc se chystá vstoupit na několik nových trhů.

Právě to je jeden z cílů pro druhou fází plánu, která startuje letošním rokem a uskutečnit se má do roku 2021. Kromě nových destinací mají produkty skupiny PSA více vynikat zaměřením na elektrifikaci a digitální technologie.

A PSA to myslí opravdu vážně. Mimo Evropu chce do roku 2021 zvýšit tržby o 50 %. Pomoci má několik klíčových rozhodnutí: návrat Peugeotu na severoamerický trh, Citroën se zase objeví v Indii a Opel v Rusku. Francouzská automobilka se v USA neobjeví poprvé. Součástí tamního automobilového trhu se stala již v roce 1958, ale v roce 1991 se kvůli špatným prodejům stáhla. Zachován byl alespoň prodej v Mexiku, což ale zájemcům v USA a Kanadě nebylo nic platné. Auta zkrátka nesplňovala požadavky na prodej v těchto destinacích.

Skupina PSA chce do roku 2021 představit 116 nových automobilů včetně futuristických konceptů. Očekává se také vlna užitkových vozidel, které mají pomoci k růstu společnosti. Zároveň je jejím cílem snížení průměrného věku zákazníků o 3,5 roku.

Nezapomnělo se ani na elektrifikaci, se kterou už se napříč jednotlivými značkami postupně začalo. Do roku 2021 má PSA nabídnout elektrifikovanou verzi poloviny své flotily. O čtyři roky později už má být elektrifikovaný každý jeden model. Zároveň se firma soustředí na výzkum a vývoj pokročilých bezpečnostních a asistenčních systémů.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Stejsn
Peugeot už v americe úspěšný byl,
Stejsn
| 27. 2. 2019
bohužel jen v seriálu Colombo :-!
Snížení průměrného věku zákazníků o 3,5 roku ?
Arese
| 26. 2. 2019
>:-[] :yes:
PSA v USA
CICERO
| 26. 2. 2019
tam Ti už chybělo, jen legendární: sorry jako! >:-[]
v amerike
CICERO
| 26. 2. 2019
Beztak ted vede Peugeot Funés >:-[]
Snížení průměrného věku zákazníků o 3,5 roku ?
CICERO
| 26. 2. 2019
Jsou 2. možnosti, podle fyzického stavu je autonomní vozidlo zaveze kam budou chtít a nebo jednoduše, až na uplný konec jejich cesty...