Škoda opět hlavním sponzorem cyklistické Tour de France
Škoda Auto je i letos hlavním sponzorem cyklistického závodu Tour de France, tuto funkci zastává již podeváté. Automobilka je v rámci tohoto partnerství i dodavatelem vozů pro organizátory.
V rámci svých sponzorských aktivit Škoda organizátorům závodu poskytne flotilu 110 aut. Automobilka nabídne k dispozici celou svoji modelovou paletu – od nejmenšího Citigo po největší Superb.
Vedle doprovodných vozů pro organizátory a pro peloton tu bude i červený Superb, ve kterém bude jezdit ředitel Tour Christian Prudhomme.
Škoda je také partnerem tzv. bílého trikotu, který je určen pro nejlepšího závodníka do 25 let. Dále podporuje pět profesionálních týmů a dva týmy asistenční. Automobilka se bude rovněž prezentovat v reklamní karavaně. Takzvaná ‚caravane publicitaire‘ jede hodinu až dvě před pelotonem, divákům nabízí především pestrý rámcový program.
Letošní Tour de France je už 99. ročník v historii. Závod k samotné trati přiláká zhruba 15 milionů lidí, k tomu je nutno přičíst zhruba dvě miliardy televizních diváků na celém světě. Právě množství diváků je výhodou pro propagaci značky.
Během letošního závodu na cyklisty čeká 3.479 kilometrů. Tour startuje 30. června v belgickém Lutychu tradičním prologem, 22. července dorazí závodníci do cíle na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.
Vedle cyklistiky se logo automobilky Škoda tradičně objevuje na hokejových mistrovstvích světa, partnerem Mezinárodní hokejové federace (IIHF) je mladoboleslavský výrobce od roku 1992. K cyklistice má ale Škoda přeci jen blíž, vždyť „předchůdce“ automobilky, značka Laurin & Klement začínala v roce 1895 jako výrobce jízdních kol.