Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SsangYong Korando dostal nové motory a mírný facelift

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 12. 3. 2012
51
1
Zobrazit náhledy (51)
SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando SsangYong Korando
Korejský SsangYong si pro letošní rok připravil rozšíření nabídky pohonných jednotek modelu Korando, které doprovází i mírné úpravy exteriéru a interiéru.

Zatímco návštěvníky autosalonu v Ženevě má na stánek značky SsangYong přitahovat koncept XIV-2, tak zákazníky do showroomů má přilákat lehce inovované SUV Korando.

Do Evropy se SsangYong po bankrotu vrátil koncem roku 2010 a na český trh vstoupil v únoru loňského roku s modelem Korando. Nyní představuje jeho lehce zmodernizovanou verzi.

Ta zákazníkům nabídne lehkou úpravu exteriéru v podobě přepracované masky chladiče a nových stěračů čelního skla. V interiéru je použito nové obložení palubní desky se vzhledem karbonu a podsvětlení palubních přístrojů LED. Přepracování se dočkalo vyhřívání volantu, dešťový senzor a automatické stěrače.

Při modernizaci Koranda se u SsangYongu věnovali i vylepšení odhlučnění. Zvuk turbodieselu má nyní do interiéru pronikat v minimální míře díky upravenému uložení motoru a změnám v převodovce.

Hlavní novinky představuje rozšíření palety pohonných jednotek. Zákazníci si nyní budou moci Korando objednat i se zážehovým atmosférický čtyřválce o objemu 2,0 litru. Tato pohonná jednotka s výkonem 109,6 kW (149 k) bude k dispozici s pohonem předních nebo všech kol a vždy v kombinaci s manuální převodovkou.

Již v loňském roce nabízený dvoulitrový turbodiesel s výkonem 129 kW (175 k) letos doplňuje provedení s výkonem 109,6 kW (149 k). To má vynikat především díky svému hospodárnému zacházení s palivem. Podle automobilky má Korando s tímto motorem ve verzi s pohonem předních kol dosahovat průměrné spotřeby v kombinovaném cyklu 5,5 litru na 100 km.

U obou výkonových verzí turbodieselu se lze rozhodovat mezi pohonem předních nebo všech kol, ale jen výkonnější provedení je kromě manuální šestistupňové převodovky nabízeno i automatickou převodovkou se stejným počtem rychlostí.

Prodej Koranda s turbodieselem o výkonu 109,6 kW se má na evropském trhu rozběhnout v polovině letošního roku.

SsangYong Korando - technická data (2012)
Motor2,0 e-XGi 4x22,0 e-XGi 4x42,0 e-XDi 4x22,0 e-XDi 4x42,0 e-XDi 4x22,0 e-XDi 4x4
Převodovka6M6M6M6M6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]199819981998199819981998
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]109,6/6000109,6/6000109,6/4000109,6/4000129/4000129/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]197/4000197/4000360/1500-2800360/1500-2800360/2000-3000360/2000-3000
Maximální rychlost [km/h]163163179179179 (186)179 (186)
Zrychlení 0-100 km/h [s]------
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,518,245,55,96,0 (7,3)6,4 (7,5)

Údaje v závorkách platí pro šestistupňovou automatickou převodovku.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - 3_diamanty
spredu mi to pripomina koleos
| 12. 3. 2012
ale inak vcelku fajn, motoricky bezchybne auto, verim ze casom sa aj tato znacka presadi :yes:

drzim velmi palce

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku