Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki ve Frankfurtu 2009

Diskuze (1)
Japonská automobilka žádné zásadní novinky nepřivezla.

Na německém trhu se bude prodávat Swift v edici se směrovkami integrovanými do zpětných zrcátek a chromovanou maskou chladiče. Českých zákazníků se dotkne jen nenápadná inovace modelu SX4, sedan střední třídy Kizashi se nakonec na IAA ve Frankfurtu neukázal. Automobilka potvrdila jeho uvedení na americký trh na konci roku 2009, podle neoficiálního vyjádření bychom se měli evropské premiéry dočkat v Ženevě 2010.

SX4 2010

Viditelné změny u modelu SX4 jsou natolik detailní, že je jen těžko můžeme nazvat faceliftem. Zvenku se inovovaná verze odlišuje jen upraveným designem nárazníku a masky chladiče. Uvnitř se nachází nový přístrojový štít s integrovaným displejem palubního počítače. Ten navíc dostal nové funkce, jako například výpočet dojezdu. Nový je také ovládací panel klimatizace a u Suzuki zareagovali na častou kritiku a přidali podsvícení tlačítek na volantu.

Nejvíce změn se odehrálo pod kapotou. Původní osmiventilový diesel 1,9 DDiS nahradí nový 2,0 DDiS o výkonu 99 kW (+11 kW) při 3500 min-1 a s maximem točivého momentu 320 Nm (+40 Nm) při 1500 min-1. Nová pohonná jednotka je navíc úspornější o celých 1,7 l/100 km, když v kombinovaném cyklu spotřebuje 4,9 litru.

Posílily i benzinové motory. Silnější 1,6 VVT má o 9 kW více (88 kW), slabší 1,5 l dostal také variabilní časování ventilů, výkon vzroste ze 73 na 82 kW. Současně s tím došlo ke snížení kombinované spotřeby na 6,1 resp. 6,2 l/100 km a ke splnění normy Euro 5. Suzuki dále slibuje lepší odhlučnění motoru a podvozku.

Nové prvky v interiéru a posílený motor 1,6 VVT dostane také SX4 sedan.


Diskuze (1)