Tata chce prodávat evropskou verzi modelu Nano i v USA
Tata musí pro americký trh splnit přísnější požadavky na pasivní bezpečnost a emise, ale také vyšší nároky amerických zákazníků. Za dva roky se tak do USA dostane mírně upravená evropská verze Taty Nano, která se od té indické bude lišit modernějším motorem, propracovanějšími deformačními zónami a vyšší úrovní výbavy. Základnímu modelu totiž chybí airbagy, rádio, elektrické stahování oken, ale také například posilovač brzd. Neoficiální zdroje ovšem hovoří o tom, že Nano má na evropských trzích stát v přepočtu kolem 100-150 tisíc Kč, Nano pro Indii přitom stojí 50 tisíc Kč.
Hlavním kladem Taty Nano na vyspělých trzích bude kombinace malých rozměrů, nízké spotřeby a nízké ceny. K úspěchu v Evropě a USA by také mohly napomoci připravované nové pohony – jedná se o čistý diesel, bioetanol a elektrický pohon.
Doma v Indii je zájem o Nano enormní. Vysoká poptávka a problémy s dostavbou továrny vedly automobilku k netradičnímu rozhodnutí. Až se v červenci dostane Nano do prodeje, majitelé prvních 100 tisíc aut budou vybráni v loterii.
V současné době působí v Severní Americe 17 dceřiných společností koncernu Tata. V oblasti automobilového průmyslu zde ale indické impérium zatím hájí jen Jaguar a Land Rover. Tata Motors má oficiální zastoupení mimo domácí Indie v několika dalších asijských zemích, na některých evropských trzích, v Rusku, Turecku, JAR, ve střední a východní Africe a ve Venezuele.