Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TechArt Magnum nastupuje v nové podobě

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
TechArt představuje již čtvrtou generaci svých extrémních úprav pro Porsche Cayenne s dnes již tradičním pojmenovaním Magnum.

TechArt představil první Magnum v roce 2004 a od té doby upravil do této podoby více než 1200 Porsche Cayenne všech generací. Nyní uvádí již čtvrtou generaci této úpravy, určenou pro modernizovaný Cayenne.

Magnum opět představuje kompletní proměnu Porsche ve výrazně agresivnější a výkonnější stroj. Pro karoserii Cayenne je připravena kompletně nová sada karosářských dílů, zahrnující přední i zadní nárazníky s propracovanými vstupy vzduchu k chladiči i brzdám a výdechy odvádějícími ohřátý vzduch. Součástí zadního nárazníku je integrovaný difuzor, zvyšující aerodynamický přítlak na kola zadní nápravy.

Na linie předního i zadního nárazníku navazují díly rozšiřující blatníky, prahy i spodní část předních i zadních dveří. Vedle těchto tradičních úprav karoserie jsou součásti paketu Magnum i rámečky hlavních světlometů, nová kapota motoru s výdechy, masivní spoiler nad zadním oknem a relativně decentní spoiler pod ním. K výrobě nových karosářských dílů využívá TechArt plastů a kompozitních materiálů.

Mezi úpravy exteriéru lze zařadit i možnost výběru jednoho ze čtyř typů litých kol TechArt Formula ve velikostech od 20 do 23 palců. Na použití nových kol pak úpravce navazuje svým novým modulem řídící jednotky vzduchového podvozku, umožňujícím další snížení světlé výšky.

Do podoby Magnumu může být upraveno prakticky každé Porsche Cayenne, ale nejčastěji je toto dílo TechArtu spojováno s verzí Turbo a jejím přeplňovaným osmiválcem, pro nějž je připraveno výrazné zvýšení výkonu. Ve standardní podobě toto provedení disponuje výkonem 520 koní (382 kW) a točivým momentem 750 N.m, ale po zákroku úpravce disponuje výkonem 700 koní (515 kW) a točivým momentem 920 N.m.

Úpravy provedené pod kapotou Cayenne Turbo se vedle elektroniky týkají i sání, vstřikování paliva, turbodmychadel a samozřejmě i výfukového systému, zakončeného stylovou čtveřicí koncovek.

TechArt Magnum, jehož základem je Porsche Cayenne Turbo, je schopen akcelerovat z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhnout maximální rychlosti 295 km/h, zatímco sériové provedení zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,5 s a má maximální rychlost 279 km/h.

Vedle karoserie a techniky ukryté pod ní se TechArt věnuje i interiéru. Pro ten je připraveno kompletní přečalounění přesně podle představ majitele vozů a nechybí sportovní volanty, pedály nebo výkonné multimediální systémy.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Avatar - Dinar
25. 11. 2015 07:49
Re: TechArt
>:D Jako joke dobrý, Jiřiku. Buď se ti nezobrazuje galerie nebo´s přišel o zrak.

TechArt a Porsche obecně ano, ale nebýt v článku napsáno TechArt, tak tuhle obludu tipuju na nějakého stylistického giganta typu Milotecu. :no:
Avatar - flyboyeda
24. 11. 2015 23:35
Když SUV
tak určitě né s sníženým podvozkem a nizkoprofilovými pneumatiky a obrovskými ráfky spojlery a ostatníma *-ovinama co k SUV nepatří, tyhla auta jsou pro Dementy kterým se líbí rychle a zběsile, tohle je pro retardovaný a pošahaný lidi, nebo nějak ujetý, tohle si může koupit jenom nějakej Pakůň
Avatar - flyboyeda
24. 11. 2015 23:32
Kyblík rychle kde je ? Budu zvracet
:no:
Avatar - Bully_
24. 11. 2015 20:42
Re: TechArt
Kdyz Porsche, tak ne SUV :no:
24. 11. 2015 19:44
Re: TechArt
No, ale bejt na vyber, furt lepsi si spis uriznout pravou ruku, nebo tak. Strasny. Na druhou stranu, u Cayennu je to uz skoro jedno:)