Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Už i Jeep Grand Cherokee se chlubí časem z Nürburgringu

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 4. 2012 • 10:48
38
20
Zobrazit náhledy (38)
Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee
Divize SRT vyslala na Severní smyčku vrcholnou verzi Jeepu Grand Cherokee se Sabine Schmitz za volantem.

Nürburgring je stále populárnější u severoamerických značek, které se právě prostřednictvím tohoto okruhu snaží přiblížit evropským zákazníkům. General Motors zde ladí podvozky nových Cadillaců a Chryslerova divize SRT demonstruje schopnosti ostrého SUV Jeep Grand Cherokee SRT8.

Na podzim loňského roku na německý okruh vyrazil Jeep Grand Cherokee SRT8, který řídila expertka na Nürburgring Sabine Schmitz. Výsledný čas 8:49,487 sice není žádným rekordem a je daleko za časem 7:12,3 Viperu SRT10 ACR, ale umožňuje udělat si představu o síle ukryté pod kapotou SUV o hmotnosti 2.336 kg.

Osmiválec HEMI poskytuje z objemu 6,4 litru maximální výkon 351 kW (477 k) a točivý moment 630 Nm, z nějž je 90 % k dispozici od 2800 do 6000 min-1. S motorem standardně spolupracuje pětistupňová automatická převodovka s možností volby rychlostí pádly pod volantem a pohon všech čtyř kol Quadra-Trac.

Jeep Grand Cherokee SRT8 může uhánět rychlostí až 255 km/h a akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne za 4,8 s. Zrychlení z 0 na 160 km/h a následné zpomalení a zastavení trvá okolo 15,5 s a sprint na čtvrt míle zabere 13,5 s.

Témata
12. 4. 2012 13:50
Re: Časy na Nordschleife
Az by si nabural, radsej by si sedel v Punto, nez Corrado. O tom je ta hmotnost.
Corrado je mutant stareho Golfa, stale je o triedu vyssie.
3. 4. 2012 16:34
Re: Časy na Nordschleife
pozrite si vahy jednotlivych aut je až užasne že vw corrado je o 50kg lahšie ako punto nad nim a to ma 6valec jasne rozdiel veku aut je 17r a corrado je o triedu vyšie aj ked 4060mm dlžka neviem ako uznate

p.s: opel zafira opc :yes:
3. 4. 2012 16:31
Re: Slabý čas.
Jo už to vidím, Turbo to má za 8.34, ale GTS ve stejném roce za 8:50. Takže on ten Jeep na tom není vůbec špatně. ;-)
Avatar - Ham.
3. 4. 2012 16:25
Re: Slabý čas.
Cayenne je na tom lépe (8:34), RR je samozřejmě na silnici totální propadák takže zákonitě při srovnatelném výkonu musí být poslední.
Avatar - Barrichello
3. 4. 2012 15:56
Re: Slabý čas.
I dneska se šetří.....na okruhu s tím nikdo jezdit nebude a nafrajeření po dálnici ten Jeep bohatě stačí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud