Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vánoční přání od Volkswagenu zřejmě poodhaluje nejdostupnější elektromobil ID

Ondřej Mára
Diskuze (10)

Zatímco minulý rok využil Volkswagen vánoční přání k poodhalení konceptu stylové plážové buginy, letos se zřejmě díváme na základní model z elektrické rodiny ID.

Na obrázku můžeme vidět siluetu Santa Clause za volantem kompaktního hatchbacku, který svými tvary dokonale zapadá do designového jazyka elektrických modelů z rodiny ID. Obrázek sice neodhaluje žádné detaily, přesto nabízí řadu nápověd.

Hned na první pohled zaujme protáhlé čelní sklo, které volně přechází do střechy. V zadní části zaujme decentní spoiler, který protahuje střešní linii. Pod relativně malým zadním sklem je pak umístěna červená světelná LED liště, která se táhne napříč celou šířkou vozu.

Za pozornost však stojí i poměrně zakulacená příď, minimální přední i zadní převisy karoserie nebo masivní prosklení, které nenarušuje chybějící B-sloupek.

Tajemný model by měl být podle informací britských kolegů z AutoCar základním modelem z palety elektrických modelů ID, jehož budoucí označení (nebo alespoň označení konceptu) má znít ID. Entry. Novinka ve formě konceptu by měla být představena v příštím roce a do výroby by se mohla dostat již v roce 2022.

Aby byl budoucí model ID. Entry co nejdostupnější, měl by údajně vzniknout na levnější verzi elektrické platformy MEB. Snižování nákladů se pak samozřejmě podepíše i na kapacitě baterie, která by mohla nabídnout dojezd okolo 209 až 241 km na jedno nabití.

To sice není nijak oslnivá hodnota, automobilka však dobře ví, na koho cílí. Ralf Brandstätter, provozní ředitel značky VW, v rozhovoru pro AutoCar uvedl, že ID Entry bude „malým vozem, který budou lidé využívat na krátké vzdálenosti.“ Podle jeho slov navíc lidé průměrně denně najedou okolo 25 kilometrů.

Podle Brandstättera by se navíc novinka mohla stát spíše „druhým nebo třetím“ autem do rodiny, takže dlouhý dojezd na jedno nabití vlastně ani nebude potřeba.

Velikostně by se novinka měla pohybovat napůl cesty mezi modly e-Up a Polo, což podle kolegů z AutoCaru znamená délku okolo 3800 mm. Díky elektrické platformě a inovativnímu uspořádání interiéru by však vnitřní prostor mohl být klidně srovnatelný s osmou generací modelu Golf.

Ondřej Mára
Diskuze (10)

Doporučujeme

Avatar - Hammunasakra
22. 12. 2019 20:52
Re: VW už z té elektřiny totálně zblbnul...
No to vlastně taky = hádej na jakou stranu se staví ;-)

Ale kvůli tomu sem ho nezmínil :-)
Avatar - Agent  Bureš
22. 12. 2019 17:15
Re: VW už z té elektřiny totálně zblbnul...
A nebo si ve VW spočítali, že na elektromobilech v budoucnu vydělají víc. Takto prosté vysvětlení je ale pro petrolpošuky nepřijatelné. Rouzumím jim, ale čas ukáže, jak to je.
22. 12. 2019 17:14
Re: VW už z té elektřiny totálně zblbnul...
První dva odkazy beru, jsou zajímavé. Proč mi ale cpeš Pitomia, to opravdu nechápu. On se snad nějak vyjádřil k současné elektrohysterii v automobilovém průmyslu? :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 12. 2019 15:45
Re: VW už z té elektřiny totálně zblbnul...
K tý elektrohysterii https://www.autoforum.cz/…i-na-parkovisti/

K starejm dobrejm spalovacím časum https://www.autoforum.cz/…-ani-4lete-dite/

Jo a neposlouchej tolik toho Pitomia https://www.extra.cz/…-se-za-nej-stydi
22. 12. 2019 08:55
VW už z té elektřiny totálně zblbnul...
...stejně jako mají Němci dodnes mindrák z II. světové a kvůli tomu si svoji zemi likvidují statisíci muslimskými migranty, tak VW kvůli svému mindráku z dieselgate křečovitě předvádí, jak "spasí" svět masovou výrobou elektrovehyklů, které vč. své výroby a lidvidace zatíží životní prostředí více, než současné čisté diesely. Kdo si je ale v tomto počtu proboha bude kupovat? Elektropošuků zdaleka tolik není! Až se ta elektrohysterie přežene (poté, co začne do pár let ruinovat evropskou ekonomiku, politici v Bruselu budou muset chtě nechtě couvnout), tak jim budou ty miliardy eur vyhozené z okna za elektromobilitu sakra chybět! :-( :no: :no: :no: