Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen C Coupe GTE Concept: Velký sedan pro Čínu

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 20. 4. 2015 • 09:02
30
8
Zobrazit náhledy (30)
Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen
Šanghajský autosalon se stal místem světové premiéry Volkswagenu C Coupe GTE Concept, jímž německá automobilka naznačuje budoucnost designu i techniky svých velkých sedanů.

Volkswagen po konceptu Sport Coupe GTE z letošního ženevského autosalonu představuje druhou studii, která rozvíjí nový styl designu této značky s rozměrnou maskou chladiče plynule přecházející do linií hlavních světlometů.

Podle oficiálních materiálů automobilky představuje novinka pojmenovaná C Coupe GTE Concept velký sedan namířený primárně na čínský trh, který se v případě proměny v sériový model zařadí v nabídce Volkswagenu mezi modelové řady Passat a Phaeton.

Volkswagen C Coupe GTE Concept je 5071 mm dlouhý, 1930 mm široký a 1445 mm vysoký. Základem konceptu je podvozek s rozvorem náprav 3014 mm a rozchodem kol 1634 mm vpředu a 1624 mm vzadu. Kontakt s vozovkou, resp. výstavním molem zajišťují 22-palcová kola obutá do pneumatik o rozměrech 265/30 R22.

K pohonu předních kol konceptu slouží plug-in hybridní pohonný systém, který tvoří zážehový čtyřválec 2.0 TSI o výkonu 155 kW (210 k) a točivém momentu 350 N.m ve spolupráci s elektromotorem, disponujícím výkonem 91 kW (124 k) a točivým momentem 220 N.m. Kombinovaný výkon je pak podle Volkswagenu 180 kW (245 k) a točivý moment má hodnotu 500 N.m.

Koncept je vybaven osmistupňovou automatickou převodovkou a je schopen díky lithium-iontovým bateriím s kapacitou 14,1 kWh ujet v čistě elektrickém režimu 50 km, zatímco celkový dojezd má být přes 800 km.

Volkswagen uvádí, že C Coupe GTE Concept je schopen dosáhnout maximální rychlosti 232 km/h a v čistě elektrickém režimu se může pohybovat rychlostí až 130 km/h. Akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne za 8,6 s. Spotřeba paliva v kombinovaném provozu má být jen 2,3 l na 100 km a emise CO2 mají hodnotu 55 g/km.

Vedle dynamicky působících linií exteriéru a hybridního pohonného systému s jeho výkony má koncept zaujmout i provedením interiéru. Ten má totiž nabídnout spojení vozu zaměřeného na řidiče i čistě šoférské provedení, v němž je hlavní pozornost namířena k zadním sedadlům.

Vnitřní prostor C Coupe GTE Concept s čtveřicí samostatných sedadel se může pochlubit celkovou délkou 1882 mm. Palubní desce vévodí plně digitální přístrojový štít a velký dotykový displej pro ovládání prakticky všech funkcí od ventilace až po multimediální systém.

Cestující na zadních sedadlech mají na středovém tunelu k dispozici rovněž dotykový displej, jehož prostřednictvím mohou ovládat řadu funkcí, včetně zábavního systému s dvojicí obrazovek umístěných na zadní straně opěradel předních sedadel.

Témata
21. 4. 2015 09:44
ok
dizajnovo vychytané, je to prakticky séria a vyzerá to presne ako treba, dobre že sa nezbláznili a držia vw líniu, nový je elegantnejší a dynamickejší, prvý bol uprdnutý (však má už svoje roky).
Avatar - Uživatel_5340709
20. 4. 2015 13:59
Re: ... a jsou vyškoleni!
S tou audi to cítím podobně, doposud paráda, poslední studie a některé modely /viz. např. Q7/ s rovnými linkami trochu tápají. A myslím, že pěkný "stiling" co nyní předvádí passat a tato studie se ale také rychle vyčerpá.
Avatar - AUDIRS6
20. 4. 2015 13:42
Re: ... a jsou vyškoleni!
Tak zrovna ten vonkajsi dizajn je len cisto evolucny - proste mix toho, co cakas od Passatu, CC a Phaetonu s nizsou strechou. Proste ziaden zazrak. Takto to donedavna robilo Audi a prisli na to, ze treba urobit zmenu nejaku vyraznejsiu. ( aj ked sa so vsetkymi verziami Prologue-u nemozem zatial stotoznit ).
Technika, to je uz na EU pomery uplne max. priemer - 2 liter R4, el. motor a pohon PREDNEJ napravy v luxus klase uz inde nenajdes. Proste technika vyslovene made for China. Btw. - totozna s aktualnou A6L e-tron ;-) - teda autom specialne pre Čínu. ;-)
Avatar - Bubáq
20. 4. 2015 13:36
Re: ... a jsou vyškoleni!
Hm, hodnotím výsledek, který vidím na vlastní oči. Zde je vynikající, u Audi je mnohem více rozpaků u každé jejich novinky... Nějak mi to připadá, že WdS se vyčerpal, zatímco (možná) podpora ID práci studia VW viditelně kultivuje. Nový Passat je v reálu mimořádně elegantní, zatímco studie a prototypy Audi ukázané od premiéry současné A6/Allroad ukazují typický vývoj "od deseti ku pěti". A nejsem sám, kdo si to myslí.
Avatar - Uživatel_5340709
20. 4. 2015 13:23
Re: ... a jsou vyškoleni!
No s těmi soudy bych byl opatrnější, hlavní designer audi, i celého koncernu je Walter Da Silva. Ten se hlavně zasloužil o to, kde jsou nyní designově vozy VW a Audi.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku