Vyzkoušeli jsme Ineos Grenadier Quartermaster: Drsný pick-up s motorem od BMW!
Vedle klasické karoserie nabízí britská automobilka Ineos svůj vlajkový model Grenadier také jako pick-up s přídomkem Quartermaster. Jak si vede se silným řadovým šestiválcem od BMW?
Když jste dostatečně bohatí, můžete si s trochou nadsázky dělat, co chcete. Třeba si i založit vlastní automobilku a vybudovat ji de facto na zelené louce. Ostatně nějak tak to udělal i sir Jim Ratcliffe, jeden z nejbohatších Britů a zakladatel a šéf chemického gigantu Ineos.
Při vybírání nového názvu se sir Jim nepouštěl do žádných složitých marketingových průzkumů a automobilku zkrátka pojmenoval po mateřské společnosti. U samotných modelů si ovšem v Ineosu již dali záležet, aby jim vtiskli vlastní identitu.
Pokračovatel původního Land Roveru Defender, který si model Grenaider vzal za vzor, je nabízen s klasickou karoserií i jako více pracovně zaměřený pick-up s přídomkem Quartermaster. I v jeho případě k pohonu slouží zážehový (B58) či vznětový (B57) řadový šestiválec o objemu 3,0 litru od BMW, který je standardně spojen s vynikajícím osmistupňovým automatem od ZF.
Pick-up Ineos Grenadier Quartermaster jsme vyzkoušeli na českých silnicích a samozřejmě s ním vyrazili i do terénu, kde je mu nejlépe.