Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo 4C a 4C Spider s menšími retušemi pro rok 2016

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (30)
Alfa Romeo si pro modely 4C a 4C Spider, které míří na severoamerický trh připravila několik novinek, jimiž disponují i evropské verze.

Zákazníci Alfy Romeo ve Spojených státech se mohou v případě modelů 4C a 4C Spider těšit na několik stylových i praktických úprav. Novinkou je pro ně možnost objednat si italské kupé nebo roadster s novým titanovým výfukovým systémem značky Akrapovic.

Další novinkou je rám čelního skla odhalující svou strukturu uhlíkových vláken u roadsteru nebo kryty hlavních světlometů a vstupy vzduchu v předním nárazníku ze stejného materiálu nabízené pro obě karosářské verze dvoumístné Alfy Romeo.

Pro interiér severoamerických 4C a 4C Spider má být novinkou i možnost objednat si kryt tlačítek převodovky, dekorační pás palubní desky a výdechy ventilačního systému z uhlíkových vláken, což jsou prvky evropským zákazníkům známé z nabídky příplatkové výbavy stejně jako dvoubarevné kožené čalounění sedadel.

Alfa Romeo 4C s pevnou střechou se dočkala uzamykatelné schránky v interiéru a nově je standardem audio systém Alpine s CD přehrávačem, Bluetooth a vstupy pro iPod i USB. Kupé i roadster mají od letošního roku disponovat lepšími reproduktory a verze s odnímatelnou střechou má mít vylepšený alarm.

Techniky se úpravy provedené pro severoamerický trh nijak nedotkly a obě Alfy Romeo i nadále pohání přeplňovaný čtyřválec 1750 TBi ve spojení s dvouspojkovou převodovkou TCT.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (30)
Avatar - Petrolhead_CZ
19. 1. 2016 00:47
Re: automat
Smysl by mohla dávat v momentě, když by byla s autem dobře spřažena alespoň výborná převodovka. A to prostě není případ 4C, píšu to jako fanda a majitel AR a jako člověk, který 4C projel.

Mnohem výkonnější Evora 400 a Cayman GT4 mají taky konvenční manuál a jsou to špičky kategorie, to vysvětlíš jak?
Avatar - Ja Prvni 123
18. 1. 2016 22:26
Re: automat
Promin, ale je to naopak blbost.
V aute tohodle typu dava dvouspojka smysl... vsude jinde je lepsi hydromenic.
;-)
Avatar - Bully_
18. 1. 2016 18:43
Re: Hlavně by do nabídky měli doplnit manuální převodovku!
Neprijde. Alfa 4C byla od zacatku konstruovana pro radovy ctyrvalec a s automatem. Na tohle tema se uz vedlo par rozhovoru s jejimi konstruktery, vzdycky stejne odpovedi.
Navic pro tak lehke a male auto motor s takovymhle vykonem staci. Uz ted s vozy podobne koncepce, hmotnosti a vykonem dokaze jet rychle jenom malokdo. S podstatne vykonnejsim motorem by to byl nesmysl. Vidim cestu jenom v dilcim zvysovani vykonu a spis v evoluci stavajiciho zakladu.
18. 1. 2016 18:18
Re: automat
Ze zvědavosti jsem si šel půjčit novou Giuliettu QV s TCT, říkal jsem si že oproti manuálu (měl jsem), dokáže být jistě rychlejší. No a nikdy v životě bych TCT v tom autě nechtěl. Nedokážu si představit situaci, kde bych nebyl se starou QV rychlejší. Takže záleží na autě, převodovce atd. Zobecňovat se nedá. 4C jsem nezkoušel, ale jestli je to podobné, tak potěš.
Avatar - Bully_
18. 1. 2016 18:02
Re: Hlavně by do nabídky měli doplnit manuální převodovku!
Primym konkurentem Alfy 4C je spis Elise, jenom je jeste vic emotivni, spartansky a stoji vyrazne min. Od 2017 ma byt i ta Eliska uzivatelsky privetivejsi, coz je urcite dobre rozhodnuti. "Elise S club" jsi asi myslel S 220 Cup?
Porovnani Evory a 4C by bylo o nicem, kdyz jde o jina auta. Zato najdes na netu uz dlouho spoustu porovnani 4C treba napr. s tou Elise.
Evora miri oproti tomu jednoznacne na Caymana- cilenim na podobnou zakaznickou skupinu, velikosti, obsahem motoru, koncepci apod. . Jenom mu proste ujede, Evora 400 by to mela nalozit jakekoli jeho verzi :-) Evora 400 je takovy britsky Cayman GT4, navic i s moznosti automatu a brzy i s odnimatelnou strechou :yes: Tesim se na prime jizdni porovnani, az se nekde objevi prvni prakticke testy obou "rivalu".