Alfa Romeo Giulia dostane osm motorů
Alfě Romeo unikl seznam objednacích kódů na sedan Giulia. Ten prozrazuje jak plánované motorizace, tak jejich kombinace se systémy pohonu. Začněme třeba u turbodieselů. Ten bude (překvapivě) jen jeden - o objemu 2,2 l, dostane však tři výkonové specifikace. Základ bude skromných 110 kW, alternativou se stane verze se 132kW. V obou případech bude na výběr mezi manuální a automatickou převodovkou, půjde však pouze o zadokolky.
U silnější specifikace se bude nabízet i jakási "Eco" verze s automatickou převodovkou. Vrcholná verze 2.2 JTDM se 154 kW se bude nabízet pouze jako 4x4 s automatem. Spekulovaný třílitrový šestiválec dorazí buď později, nebo se jednalo o kachnu.
Škála benzinových turbomotorů začíná na čtyřválci 2.0 GME se 147 kW, jenž bude pouze jako RWD s automatem. Nejinak to dopadne s jeho výkonnější verzí s 206 kW, ani tady nebude k dispozici manuál, ale bude možné volit mezi zadokolkou a pohonem všech kol. Zdá se, že Alfa má jasno - pokud si Giulii v Evropě někdo koupí, tak naftovou, s "řidičským" benzinovým manuálem se není třeba vůbec zabývat...
Zajímavé to ovšem začíná být u verze s V6 2.9T/368 kW. Tam bude možné koupit buď zadokolku s manuálem nebo dvouspojkovou převodovkou, popřípadě patrně nějakou o něco méně ostrou verzi s pohonem zadních kol, automatickou převodovkou a výkonem sníženým na 260 kW. Ta dost možná neponese logo zeleného čtyřlístku a bude výkonnou specifikací pro "nesportovce".