Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulia dostane osm motorů

Michal Fokt
Diskuze (102)
Až se jednou začne prodávat sedan Giulia, měl by mít vcelku bohatou nabídku pohonných jednotek. Převažovat budou benziňáky.

Alfě Romeo unikl seznam objednacích kódů na sedan Giulia. Ten prozrazuje jak plánované motorizace, tak jejich kombinace se systémy pohonu. Začněme třeba u turbodieselů. Ten bude (překvapivě) jen jeden - o objemu 2,2 l, dostane však tři výkonové specifikace. Základ bude skromných 110 kW, alternativou se stane verze se 132kW. V obou případech bude na výběr mezi manuální a automatickou převodovkou, půjde však pouze o zadokolky.

U silnější specifikace se bude nabízet i jakási "Eco" verze s automatickou převodovkou. Vrcholná verze 2.2 JTDM se 154 kW se bude nabízet pouze jako 4x4 s automatem. Spekulovaný třílitrový šestiválec dorazí buď později, nebo se jednalo o kachnu.

Škála benzinových turbomotorů začíná na čtyřválci 2.0 GME se 147 kW, jenž bude pouze jako RWD s automatem. Nejinak to dopadne s jeho výkonnější verzí s 206 kW, ani tady nebude k dispozici manuál, ale bude možné volit mezi zadokolkou a pohonem všech kol. Zdá se, že Alfa má jasno - pokud si Giulii v Evropě někdo koupí, tak naftovou, s "řidičským" benzinovým manuálem se není třeba vůbec zabývat...

Zajímavé to ovšem začíná být u verze s V6 2.9T/368 kW. Tam bude možné koupit buď zadokolku s manuálem nebo dvouspojkovou převodovkou, popřípadě patrně nějakou o něco méně ostrou verzi s pohonem zadních kol, automatickou převodovkou a výkonem sníženým na 260 kW. Ta dost možná neponese logo zeleného čtyřlístku a bude výkonnou specifikací pro "nesportovce".

Michal Fokt
Diskuze (102)
10. 2. 2016 22:43
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
No jasně. Jestli se do sportovně laděných aut nehodí automat, tak mi vysvětli proč Ferrari lze koupit pouze s automatem. Já bych si manuál už nekoupil, jízdu si s automatem a pádly užiješ daleko víc.
19. 11. 2015 07:44
Giullia
Vyroba zacne v druhe pulce prosince, v CR u dealeru duben/kveten 2016, jiz od zakladu vyssi vybava, tedy v dopocitane cene lepsi pomer nez u BMW. Predbeznou cena pro CR stanovena. Vybavy budou Base, Super, Veloce a Quadrifoglio. Benzin 200k opravdu jen AT, diesel 180k AT/MT
Avatar - Barrichello
19. 11. 2015 00:27
Re: jenom jestli nekecají
Já nevím že máte potřebu kvedlat fofrklackem, když moderní automat to umí líp a rychleji, než většina z vás. Pokud máte potřebu kvedlat, mačkejte si páčky manuálního řazení u volantu

Každej je tu petrolhead a entuziasta a pak si koupí dehtový dvoulitr co má 160 koní a nebo benzínový 4válec co má 200 a vyrazí řezat zatáčky. To že vám to v kopci napráší 5-10 let stará V6 či V8 s pro vás předpotoním HDM automatem je vám fuk >:D >:D
Zajímavá logika
18. 11. 2015 22:11
Další špatné zprávy...
Teď si uvědomuju, že se úplně přestalo mluvit o Giulii Sportwagon. Přitom bez verze kombi se v Evropě žádný model střední třídy neobejde... :-!
18. 11. 2015 22:10
Další špatné zprávy...
Tak první rána do vazu, kterou mi Giulia uštědřila, byl její nepříliš italsky působící design. Dobrá, na to si snad časem zvyknu. Další katastrofa už je ale opravdu silné kafe - el. parkovací brzda. Pokud bude u všech verzí povinným standardem, považuji to (zejména u této řidičsky nejvíce orientované značky) doslova za zločin. No a teď by to dorazili tím, že slabší benzinové motory by nabízeli jen s automatem?!! To snad není ani možné, to je snad zlý sen, nebo spíš informace, která prostě není pravdivá. Ale do zahájení výroby (ke kterému asi jen tak nedojde) se ještě může ledasco změnit k lepšímu, naděje umírá poslední... ;-\