Alfa Romeo Giulia ve standardní verzi: Bude vypadat takto?
Verze Quadrifoglio Verde v případě Alfy Romeo Giulia znamená dvakrát přeplňovaný šestiválec o výkonu 375 kW (510 koní), pohon zadních, nebo všech kol, drsný body kit, aktivní aerodynamiku a především skvělé dynamické vlastnosti. Sedan střední třídy se totiž z nuly na stovku dostane za 3,9 sekundy a podle neoficiálních informací dosáhl na oválu Nardo maximální rychlosti 321 km/h.
To je sice všechno hezké, takto specifikovaný vůz se spoustou karbonových dílů však bude pro běžné zákazníky cenově nedostupný. Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem by měla automobilka představit i umírněnější varianty a kompletní motorovou paletu, jak ale bude „běžná“ (lze toto slovo ve spojitosti s Alfou Romeo vůbec použít?) Giulia vypadat, zatím veřejnost neví. Ještě štěstí, že existují šikovní grafici s potřebnou technikou a spoustou nápadů…
Vůz na fotografiích, které zveřejnil server OmniAuto.it, vychází z verze QV, je ale citelně „umravněn“. Pryč je aktivní splitter, kapota s otvory pro odvod přebytečného tepla, přední nárazník již mezi „zuby“ necedí něco ve smyslu „uhni mi z cesty“, a obrovská tmavá kola byla nahrazena paprskovými. Zatímco Giulia QV působí dojmem, že zadupe do země všechno, co jí přijede do cesty, upravená verze z našeho pohledu navazuje na přirozenou eleganci modelu 156. Všechno ale ještě může být jinak.