Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A4 prošla kosmetickými úpravami. Najdete tři rozdíly?

Stanislav Kolman
Diskuze (129)
Model A4 se dočkal omlazovací procedury, která přináší několik vzhledových úprav. A ruku na srdce, poznat je není vůbec snadné.

V posledních měsících bylo v Německu spatřeno několik prototypů Audi A4 s minimální vrstvou kamufláže. A nyní víme proč. Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku totiž provedla omlazovací proceduru sedanu i praktičtějšího kombi, ale změny jsou tak drobné, že se ani nevyplatilo je výrazněji maskovat.

Evropskou specifikaci pro modelový rok 2019 poznáte až při bližším zkoumání třeba díky přepracovanému nárazníku s designovými detaily připomínajícími hliník. Nové linky dávají A4 sportovnější tvář, o žádnou revoluci ale skutečně nejde.

Šestiúhelníková maska chladiče zůstala zachována, její vzhled však určuje volba té které výbavy. Pokud například pořídíte vůz v provedení S Line, dostanete masku s lamelami evokujícími 3D efekt. Na zadní části pak inovativní proceduru doplňují jiné koncovky výfuku, elegantnější provedení nahrazuje malé a kulaté koncovky předchůdce. Přepracování se dočkal taktéž difuzor, který je nyní decentnější. Automobil lze obout na kola z lehkých slitin s novým designem a rozměrem od 16 do 19 palců.

Horkou novinkou je taktéž balíček S Line Competition nabízející třeba nový modrý odstín, střešní spoiler pro kombík a další kosmetické detaily karoserie. S balíčkem dostanete také logo Audi ve spodní části druhého páru dveří, červené brzdové třmeny, LED světlomety, sportovní odpružení a devatenáctipalcová kola Audi Sport. Tento paket se vyznačuje i úpravami interiéru, které zahrnují částečně kožené sportovní sedačky či tříramenný volant.

Pokud vás modelová péče o nové Audi A4 zaujala, určitě si poznamenejte, že na automobilové trhy dorazí v průběhu třetího čtvrtletí letošního roku.

Stanislav Kolman
Diskuze (129)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2018 06:54
Re: Bohužel
Jelene vysvětlení je tady [odkaz] :-)

Dneska už nejsme v době V8TDI 165kW ani V6 160kW = viz odkaz sme v době kdy R6 OM656 má 210 a 250kW. Takže nic proti víc válcum = ale doby V8 165kW i V6 160kW = sou prostě dávno pryč. To je celý

Osud miluje černej humor = a tak příznivci značky s motorem před nápravou = volaj po těžšim motoru ;-)

Co radši něco lepšího = moderního a podle všech zdrojů fakt povedenýho [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]

R6 = mi přijde hodně cool :yes:
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2018 23:42
Re: Bohužel
Začínám být z těch diskusních mouder jelen. Na jednu stranu každý druhý vzpomíná na šestiválce v mainstreamu, ale když Audi navzdory zvyklostem podladí V6 a nabídne ho v široké škále modelů místo obligátního dvoulitru, je to špatně, protože...prostě...není dost cool?

A že je ten nový čtyřválec ve všem lepší, máš ověřeno vlastní zkušeností? Nebo jak jsi k tomu došel?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 17:45
Re: Bohužel
Ten 2.2 HDI byl příklad = a ne přeměřování pindíků jak si to pochopil ty
Příklad že už před desetiletim byl na tyhle výkony slušnej R4

Výkon prostě v průběhu let roste = to by ses moh vrátit k V8TDI 165 kW

[odkaz] je lepší asi skoro ve všem [odkaz] + [odkaz]

Furt seš o desetiletí pozadu = to se ti tam tak líbilo nebo co tě tam zpátky tak táhne
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2018 17:10
Re: Bohužel
Nejsem to já, kdo sem zatáhl Citroen.

U M-B C vidím jako vrchol 143 kW čtyřválec .V čem je lepší než V6?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 16:18
Re: Bohužel
No já to vim = ale ty mě celou diskuzi přesvědčuješ že tomu rozumíš líp = takže: Vysvětli mi to

A proč se k tomu MB a BMW přidalo Porsche? :-|

Už se těšim :-)