Chevrolet Europe chce do pěti let zdvojnásobit prodeje, Camaro přijde v roce 2011
Ty zahrnují nezávislou dealerskou síť a zdvojnásobení evropských prodejů během pěti let. Letos dosáhly zatím něco málo přes půl milionu kusů. Záměr pokořit hranici jednoho milionu potvrdil i současný šéf evropské divize Chevroletu Wayne Brannon. Chevrolety se v západní Evropě prodávají většinou u dealerů německého Opelu, zatímco pozice značky ve střední a východní Evropě je výrazně silnější.
Nyní se cesty Chevroletu a Opelu rozejdou, byť i automobilka s bleskem ve znaku nadále zůstává pod křídly General Motors. Ústředí GM Europe ve Švýcarsku bude rozpuštěno, nepřesune se tedy do Rüsselsheimu, jak bylo původně plánováno. Nový šéf Opelu Nick Reilly prohlásil: „Nebudeme se vracet k bývalým organizačním strukturám evropského GM. Každá značka bude mít větší volnost.“ Do Německa proto přesídlil pouze Reilly a jeho nejbližší spolupracovníci. Většina ze 150 zaměstnanců GM Europe se již vrátila do svých regionálních poboček.
Chevrolet Europe v Curychu zůstane i se svými 85 lidmi, společné švýcarské obchodní aktivity obou značek se také měnit nebudou. Německá pobočka americké automobilky se pak přesune z centrály Opelu v Rüsselsheimu na zatím blíže neurčené místo, naposledy se stěhovala v létě 2007 z Brém. Její generální ředitel Mark Leithe řekl: „Máme ambiciózní plány růstu a chceme, aby naše značka byla sebevědomější, než tomu bylo v minulosti.“
Novým topmodelem americké značky se od roku 2011 stane sportovní kupé Camaro, které se zatím prodává jen v Severní Americe. Bude nejvýkonnějším a nejprestižnějším modelem v evropské nabídce Chevroletu (Corvette na evropských trzích působí jako samostatná značka).