Chevrolet Orlando: Modelová ofenzíva začíná minivanem
Dva roky po představení konceptu se letos v říjnu na autosalonu v Paříži ukáže sériová podoba nového minivanu. Orlando bude chtít v Evropě oslovit ty zákazníky, kteří dosud kupovali Renaulty Scénic, Citroëny C4 Picasso, Fordy C-Max, nebo Volkswageny Touran.
Design vychází ze studie, během dvou let se na něm ale evidentně pracovalo, takže se jeho linky přeci jen trochu zjemnily. Charakteristickou masku obklopují vysoké, ale teď už horizontálně členěné sdružené světlomety ze zaoblenými obrysy. I tak bude Orlando připomínat americký maskulinní styl, dříve v této kategorii aplikovaný například na Dodge Journey. Špetku designové odolnosti vozu dodávají stříbrně lakované části předního i zadního nárazníku. Vizuálně mohutná karoserie bude stát na 16, 17 nebo 18palcových kolech. Vzadu rozměry vozidla relativizují vskutku velkoplošné koncové svítilny a velmi silný D-sloupek karoserie.
Automobilka zatím nezveřejnila rozměry, ani snímky interiéru. Přislíbena je sedmimístná verze, sedadla ve druhé a třetí řadě bude možno variabilně uspořádat, případně jednoduchou přestavbou vytvořit objemný prostor pro náklad.
Pohon Orlanda mají v Evropě zajišťovat zážehové čtyřválce 1,8 (103 kW) nebo naftové dvoulitry 2,0 VDCi s 96 kW nebo se 120 kW.
Výroba začne už v říjnu 2010, start prodeje v Evropě je naplánován na začátek roku 2011.
Do Paříže Chevrolet přiveze celkem 4 světové premiéry. V následujících 15 měsících se má představit celkem 7 nových modelů.