Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Čínská značka Gonow vstupuje na český trh

Diskuze (40)
Na český trh vstoupila čínská značka terénních automobilů Gonow. Oficiálním dovozcem je vyškovská Asia & Italy Motors, s.r.o.

Pro prodej na českém trhu jsou homologovány dva modely: SUV Gonow GX6 a pickup Gonow GA200. Pro oba se standardně dodává motor 2,0 Ecomode. Jedná se o zážehový agregát původem od Mitsubishi, který spaluje benzin nebo LPG. Splňuje emisní normu Euro 4 a dosahuje výkonu 93 kW a točivého momentu 175 Nm. Na přání se dodává i konvenční provedení spalující výhradně benzin.

V nabídce je i dieselová motorizace, konkrétně dvoulitr od Fiatu. V tomto případě se jedná o starší osmiventilový agregát o skutečném objemu 1929 cm3. Nejvyšší výkon je 81 kW, maximum točivého momentu 240 Nm.

Převodovka je u obou motorů pětistupňová manuální od německého dodavatele Zomax. Standardem je i pohon všech kol. Brzdy jsou na obou nápravách kotoučové.

5160 mm dlouhý pickup GA200 se nabízí za ceny od 419.000,- Kč bez DPH. České ceny SUV GX6 zatím nejsou známy. Základní výbava obsahuje například kožené čalounění, dotykovou obrazovku, klimatizaci, 15palcová litá kola nebo zadní parkovací senzory.

Oficiální importér Asia & Italy Motors sídlící ve Vyškově má smlouvu pro zastupování Gonow v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku. Na českém trhu bude financování zajišťovat Vltavín leas, na Slovensku VB Leasing.

Diskuze (40)
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 22:50
Re: Go now, go!
otazka je, co si predstavujes pod slovem standartní >:-[]
Avatar - masO
21. 4. 2010 22:22
Re: Příznačný název značky - GO NOW
No musíš uznat, že s tou rezervou si už trošku přestřelil :-)
21. 4. 2010 14:19
Schopnost inovace
Zatím se těmto čínským autům smějeme, ale on nás ten smích přejde. Kvalita je hrozná, ale všímejte si jak jsou číňané schopní z "ničeho" postavit věc která vypadá jako celkem solidní auto. Dokázala by něco takového kterákoliv podobně mladá firma v Evropě, za podobnou cenu?
V mnoha oborech je čína dnes daleko před zbytkem světa (baterie, LED, plošné spoje, osazování automaty) nejen kvalitativně ale i cenově. Ještě pár let, světové automobilky s pobočkami v číně je naučí vyrábět pořádná auta a to bude poslední hřebík do rakve dnešních "kvalitních" automobilek.
21. 4. 2010 13:59
Re: delo
Barum servisy, nebo jak se to teď jmenuje, mají v servisním manuálu pro zaměstnance, že nesmějí zapomenout svým zákazníkům BEZ OHLEDU na auto připomenout, aby si po 50 km po výměně kol zkontrolovali a případně dotáhli šrouby na kolech. Když jsem měnil kola u svýho garážovýho gumaře, taky říkal, ať to po 100 km zkontroluju. Takže zrovna kritizovat tohle svědčí spíš o neznalosti automobilový problematiky jedince, než nekvalitě čínských aut.
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 10:14
....
hmm, originalni cinsky design, jako vzdy...kdyby to aspon hezky bylo...opravdu by me zajimalo jak je na tom s bezpecnosti...mimochodem - pokud vim, tak snad pred 2 lety (?) sliboval brilliance a pozdeji BYD vstup do CR, od te doby jsme o tom nic neslysel, nevi o tom nekdo neco?