Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dodge Journey Crossroad: Americký Freemont v drsnějším kabátu

Diskuze (13)
Dodge Journey, tedy americký jmenovec Fiatu Freemont, na autosalonu v Chicagu představil speciální edici se slušivými úpravami vzhledu.

Přestože je praktický kříženec SUV a MPV na trhu již více než pět let, loni dosáhl zatím nejlepších prodejních výsledků. Chrysler se rozhodl tento úspěch dále podpořit a na domácím trhu, kde se crossover prodává pod značkou Dodge, uvádí speciální edici Crossroad.

Úpravy jsou jednoduché, avšak efektní. Maska chladiče má leskle černý povrch a přední světla dostala tmavé pozadí. S tím ladí černě lakované disky kol a kouřové kryty zadních světel. Přední a zadní nárazník zdobí masivní lišty s kovovým povrchem, decentnější ozdoby se nachází i na nástavcích bočních prahů. Také interiér kombinuje černou barvu s kovovými ozdobami, dekor je v tmavě šedém provedení.

Nabídku motorů na americkém trhu tvoří čtyřválec 2,4 l/125 kW se čtyřstupňovým automatem a V6 3,6 l Pentastar/206 kW se šestistupňovým automatem. K šestiválci lze zvolit i pohon všech kol.

To evropská verze Fiat Freemont místo benzinového čtyřválce nabízí turbodiesel 2.0 MultiJet (103 nebo 125 kW). České zastoupení nabízí verzi podobnou Dodge Journey Crossroad – jmenuje se Fíat Freemont Black Code, má standardně metalický lak a proti nejvyšší výbavě Lounge se připlácí 30 tisíc korun.

Diskuze (13)
Avatar - blackfree
11. 2. 2014 13:23
Black code
Zdravím pánové, zhruba před rokem jsem prvně zkoušel Freemonta a opravdu mně nadchl. Zhruba po dvaceti minutách kdy jsem na prodejně čekal na prodejce který obsluhoval jiné zákazníky, tak s jeho svolením jsem prolezl a vyzkoušel celý vůz a prolezl jsem úplně vše. sledoval kvalitu zpracování, použitý materiál atd atd. Za tu chvilku jsem se do něj můžu říci opravdu zamiloval a když mně pak prodejce řekl na můj dotaz na tažné zařízení, že nemá pro evropu zatím homologaci a nemůže tedy být namontováno tak zklamání nebralo konce. Takový kočár a nemůže táhnout ani vozík. Ted když ti již jde neváhám a jdu do něj, Passat combi 2006 již stojí více a více peněz a nízká dvoukolka na mé ježdění již není, jezdím hodně v kopcích i v zimně a dnešní provoz vyžaduje pro bezpečnost větší vůz a rozbité silnice něco jako SUV a široká kola. Skrze děti uvítám i zadní sedačky polohovatelné sedáky, není potřeba dětský podsedák a nepřekáží pak v autě, vozím dva. jen mně jde o motor a proto vám sem píši, sleduji tak čtrnáct dní komentáře na Freemont a osobně jdu do verze Black Code v červené perleti s doplnky jako spoiler patých dveří a rozšíření prahů vč. tažného. ale motor upřednostnuji 2,0 Multijet 170k 4x4, aut. co mně k tomu můžete napsat? benzin nechci a myslím že pro mé užívání jako normální ježdění sice tak cca 80tis. ročně ale normální jízdou, zatím po rozbité D1 a většinou né lepších okreskách myslím že mně to bude vyhovovat. Jen jsem četl že automat drží ten diesel trošku ve vyšších otáčkách? Co poradíte??? Rád bych reálné fakta děkuji
Avatar - Barrichello
10. 2. 2014 20:35
Re: Máte to špatně
No interiéry za Mercedesu byly plastárna no...halt pan Zetsche šetřil na nesprávných místech, taky se mu to šeredně vymstilo
10. 2. 2014 17:36
Re: Máte to špatně
kaslite na to. Barri, mas pravdu, journey bol prvy. No pravdou je, ze samotny journey bol v interieri uplne otrasny. Az so zasahom fiatu sa z toho stalo pekne auto. Znamy jazdi 3,6 V6 a je to fakt pekne auto. Osobne by som mozno nad nim aj uvazoval. Je to taky zaujimavy mix, mozno trochu ako vyssi kombik ako A6 allroad, pripadne ako MPV ci SUV. Cize v konecnom sumary super auto. Jazdili sme s nim po lesnych cestach a bol som prekvapeny s akou lahkostou to slo. Naozaj dobre auto, mozno by som naozaj o nom uvazoval v diesli 125KW a ciernej farbe :-)
Avatar - Barrichello
10. 2. 2014 14:28
Re: Máte to špatně
To je klidně možný no anebo by ho měli čínani nebo us vláda nebo někdo jinej....to si hrajme na coby kdyby.....a za to komu to us vláda prodala si může us vláda sama
10. 2. 2014 13:01
Re: Máte to špatně
ale, ale..............ono je to skoro pravda, jen s tím malým, ale důležitým dodatkem, že celý Chrysler už je Fiatu, takže nebýt Fiatu, už by třeba nebyl ani Freemont, ani Journey, že pánové