Scrambler od Ducati povyrostl a nastupuje ve třech nových verzích
Ducati Scrambler byla na podzim roku 2014 nejprve uvedena jako osmistovka, kterou si lze nyní pořídit v šesti různých provedeních, která nesou označení Icon, Mach 2.0, Classic, Full Throttle, Café Racer a Desert Sled. Vedle těchto verzí je pak k dispozici ještě malý Scrambler Sixty2, k jehož pohonu slouží motor o objemu 399 cm3.
Pro modelový rok 2018 přijíždí trojice zcela nových členů rodiny v podobě modelů Scrambler 1100, Scrambler 1100 Special a Scrambler 1100 Sport. Tato trojčata sází na stejný styl na jejich starší příbuzní, ale kombinují jej s novou technikou.
Pro značku Ducati tradiční trubkový rám u všech tří nese vzduchem chlazený dvouválec do L o objemu 1079 cm3 s desmodromickým ventilovým rozvodem a elektronickým vstřikováním paliva, který je naladěn na nejvyšší výkon 63 kW (86 k) při 7500 min-1 a točivý moment 88 N.m při 4750 min-1. S motorem spolupracuje šestistupňová převodovka.
Modely Scrambler 1100 a Scrambler 1100 Special kromě rámu a motoru spojují i použité komponenty podvozku v podobě přední upside-down vidlice Marzocchi a odpružení zadního kola centrální jednotkou Kayaba. Model Scrambler 1100 Sport má přední vidlici i zadní tlumič značky Öhlins.
Mezi jednotlivými verzemi jsou pak hlavní rozdíly ve vzhledu. Provedení Special se od základní jedenáctistovky odlišuje drátěnými koly, broušenou zadní kyvnou vidlicí, nižšími řídítky, potahem sedla a nabízenými kombinacemi barev. V případě verze Sport je pak zásadní použití již zmiňovaných komponentů odpružení a samozřejmě i zde je specifické barevné provedení.
Ducati Scrambler 1100 má ve všech třech verzích rozvor kol 1514 mm, sedlo ve výšce 810 mm a suchou hmotnost 189 kg, zatímco hmotnost stroje připraveného pro jízdu s palivovou nádrží naplněnou na 90 % objemu je pak 206 kg.
Pro všechny tři nové členy rodiny Scrambler je společná i výbava asistenčními systémy, zahrnující Cornering ABS, kontrolu trakce stavitelnou ve čtyřech stupních a trojici jízdních režimů – Active, Journey a City.