Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií) • Zdroj: acz
Fiat Uno: První fotografie interiéru, technická data (100 fotografií)
Latinskoamerické trhy jsou z pohledu Evropy poměrně nenáročné. Dlouhé roky zde jsou úspěšné i cenově dostupné modely, které v Evropě už desetiletí neznáme, což umožňuje do značné míry nízká kupní síla obyvatelstva. Místo letitého a několikrát modernizovaného Una nyní možná zaujme nový hatchback s vyšší stavbou karoserie a zvýšenou světlou výškou.
Výsledek projektu (Progetto) 327 vznikal ve spolupráci brazilského Fiat Automóveis a turínského Centro Stile Fiat. Platforma nového Una vychází z modelů 500 a Panda. Novo Uno má vnější rozměry 3770 x 1636 x 1480 mm, rozvor náprav měří 2376 mm a světlá výška se pohybuje od 165 do 175 mm, podle verze. S ohledem na malé rozměry překvapuje zavazadelník s 280 l, není však jisté, jakou metodiku měření výrobce použil.
Pod kapotou jsou zážehové motory 1,0 EVO Flex s výkonem 54 kW nebo 1,4 EVO Flex se 63 kW, oba v dvoupalivové verzi (Flex). Takové vozy mohou spalovat jak benzin, tak v Brazílii běžný alkohol z cukrové třtiny, a to v jakémkoli poměru.
Jednoduchá stavba, malé rozměry a zřejmě i nižší nároky na pasivní bezpečnost umožnily udržet pohotovostní hmotnost na nízkých hodnotách. Novo Uno s litrovým čtyřválcem váží 895 kg, model s větším motorem 1,4 váží 925 kg.
Oba motory bude moci koupit také v oplastovaném kabátku nazvaném Way. Uno v módním offroad stylu bude však mít pouze pohon přední nápravy.
Celkový profil auta připomíná svým designem současnou Pandu, je však kulatější. Maska chladiče dává vzpomenout na původní Giugiarovu Pandu z roku 1980. Víko zavazadlového prostoru a zadní nárazník našly inspiraci v aktuálním Puntu Evo. Umístění zadních světlometů odkazuje na všechny tři generace Punta, jejich design je ale odvozen od nového Fiorina.
Interiér je jednoduchý, ale vkusně zařízený. V minimalistickém přístrojovém štítu nechybí dokonce ani otáčkoměr, i když řidič si bude muset zvyknout na to, že ručka se pohybuje proti směru hodinových ručiček.
Fiat Novo Uno na brazilském trhu (květen 2010) | ||
Zážehové motory | 1,0 EVO Flex | 1,4 EVO Flex |
Převodovka | 5M | 5M |
Zdvihový objem [cm3] | 999 | 1368 |
Válce/ventily | 4/2 | 4/2 |
Nejvyšší výkon [kW/min-1] | 54/6250 | 62,5/5750 |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1] | 93/3850 | 122/3500 |
Max. rychlost [km/h] | 151 | 170 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 14,7 | 11,1 |
Pohotovostní hmotnost [kg] | 895 | 925 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | - | - |