Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus WTCC: Limitovaná série inspirovaná závody cestovních vozů

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (39)
Focus WTCC Limited Edition je oslavou návratu značky Ford do světového šampionátu cestovních vozů.

Ford Focus WTCC Limited Edition se v Macau představil v roli zaváděcího vozu. Jak ovšem naznačuje jeho jméno, nejde o jednorázovou akci, ale o model mířící do showroomů modrého oválu. Za vznikem tohoto speciálního vydání pětidveřového hatchbacku stojí tým Aon, který jeho prostřednictvím oslavuje návrat Fordu do WTCC a zároveň i svou první kompletní sezónu v této sérii.

Základem pro Focus WTCC Limited Edition je pětidveřový hatchback Focus s motorem 1,6 EcoBoost, disponujícím v sériovém provedení výkonem 134 kW (182 k). Tato pohonná jednotka byla upravena u společnosti Mountune Performance a naladěna na výkon 149 kW (202 k). Točivý moment se zvýšil z 240 Nm na 320 Nm. Spolu s novým nastavením motoru byl Focus vybaven výfukovým systémem Powerflow a šestistupňová manuální převodovka má zkrácené dráhy řazení.

Kontakt s asfaltem zajišťují osmnáctipalcová litá kola Rimstock Pro Race od Team Dynamics obutá do pneumatik Yokohama Advan Sport o rozměrech 235/40 ZR18. Na spojení s WTCC odkazují polepy na karoserií, které mají být navíc i připomínkou ostrých Fordů od Carrolla Shelbyho.

Změny v interiéru se omezují pouze na dekorativní prvky z uhlíkových vláken použité na středové konzole a palubní desce a také na koberce s logy WTCC.

Prodej Fordu Focus WTCC Limited Edition má být globální s ohledem na zájem ze strany jednotlivých zastoupení značky Ford a jejich zákazníků. Konečný počet vozů vyrobených v tomto provedení nebyl zveřejněn a stanovena prozatím nebyla ani cena.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (39)
22. 11. 2012 09:36
Re: Přední pohon
toz ono to je takove cele trosku nadsazka....je to vlastne obycko katalogovy model s par optickyma doplnkama a chiptuningem, aby rec nestala a cenovka mohla kousinek vejs.
psal jsem proc tam neni samosvor dif a bylo mi vycineno...
no a predokolky s 200k maji prakticke uplatneni..treba kdyz predjizdis na dalnici ve vyssich rychlostech a drzis pritom volant porad rovne :-)
Jsou i lidi, kterym pripada ztrata odezvy od volantu pri kazdem vetsim seslapnuti plynu zabavna...
22. 11. 2012 08:00
Re: Přední pohon
technika trosku postoupila...to co neslo v době kterou zminujes...nissan 300zx...Camaro ci Capri...to dneska jde ;)
22. 11. 2012 00:41
Přední pohon
Předpokládám, že má jen přední pohon a 200 k výkonu - to je naprostý nesmysl. Měl jsem auto se zhruba 160 k, turbobenzín, předokolka, hmotnost přesně tuna a to se nedalo řídit. V dešti byl problém se vůbec rozjet, předek to nedokázal přenést a pneumatiky taky žralo hrozně.
Když silný auto tak buď 4x4 nebo zadokolku. S takovým autem je aspoň zábava. Třeba mám hezký vzpomínky na Nissan 300ZX s 2 turby nebo Camaro, silný Capri. Tento Focus je o ničem, i s těma lacinýma polepama.
21. 11. 2012 15:29
Nova Kuga..
...trosku mimo misu..a.le vsiml si nejaky novinar toho, ze je jiz oficialni cenik na novou Kugu? :D:D:D samozrejme vcetne tech informaci atd....ja jen ze jsem nikde nic nevidel >:D
Avatar - Atlis
21. 11. 2012 11:39
Re: AC
automaticku klimu jednoducho dokupis...