Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Hyundai
Hyundai
Hyundai
Hyundai
10 Fotogalerie

Hyundai provokuje: Za vystavení Škodovek platí dealerům až 40.000 Kč!

Hyundai se srovnání nebojí – s takovým sloganem vstupuje korejská automobilka do nezvyklé propagační akce v České republice.

S nezvyklou propagací svých vozů přišla na náš trh automobilka Hyundai. Krom svých produktů totiž před vybranými showroomy prezentuje i některé vozy Škoda. Akce má zákazníkům dokázat, že je lepší rozhodnout se právě pro korejské modely.

Do srovnání byly zahrnuty modely Rapid a Octavia, které jsou vystavovány vedle Hyundai i30, i30 kombi, ix20 a i40. Takovou akci přitom domácí trh nepamatuje. Mladoboleslavské automobily jsou navíc opatřeny nápisy „Hyundai se srovnání nebojí“ a mimo to mají na viditelném místě zveřejněnou specifikaci výbavy a cenu. Hyundai se tak snaží Škodě přetáhnout určitou skupinu zákazníků. Akce však má dvojí efekt.

Kromě samotných vozů Hyundai totiž propaguje i automobily Škoda, které jsou v Česku dlouhodobě neprodávanější. Zástupci mladoboleslavské automobilky považují akci za velmi vstřícný krok nejen ve vztahu k potencionálním zákazníkům, ale rovněž ke všem zaměstnancům, kteří se na výrobě Škodovek podílejí.

Mluvčí Škody Vítek Pelc k tomu prohlásil: „Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony. Je to vstřícný krok nejen vůči našim potenciálním zákazníkům, ale také symbolické gesto vůči 26 000 Škodovákům pracujícím ve výrobě, vývoji, prodeji a servisu, kteří stojí za úspěchem naší značky.“

Podle Pelce však výbavové stupně vystavených Škodovek neodpovídají předváděným modelům Hyundai. Na korejské straně jsou ale jiného názoru. "Auta jsou ve srovnatelných výbavách i vzhledem k realizované ceně," podotkl mluvčí Hyundai Miloš Adámek.

Redakce získala důkazy, podle nichž Hyundai některým svým dealerům finančně přispěl na zajištění konkurenčních Škodovek: 15.000 Kč bez DPH v případě Octavie III Combi a 40.000 Kč bez DPH, pokud současně vystaví i Rapid.

Vozy jsou pro potřeby této akce prezentovány přímo vedle vozů Hyundai, přičemž tato obchodní strategie je na českém trhu uplatňována poprvé. Hyundai bude v nezvyklé propagační akci pokračovat do konce září. Cílem je zvýšit povědomí o značce a návštěvnost autosalonů. Škoda nic podobného neplánuje.