Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar F-Type SVR vznikne, bude mít přes 600 koní

Ondřej Chamilla
Diskuze (33)
Šéf divize Special Vehicle Operations Jaguar Land Roveru, John Edwards, potvrdil, že extrémní model SVR má vzniknout, a to s výkonem více než 447 kW (600 koní).

Nejextrémnější varianta Jaguaru F-Type, model SVR, nakonec vznikne, jak potvrdil pro magazín Motor Trend John Edwards. Pod kapotou bude dobře známý kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Ten v doposud nejextrémnější verzi dával výkon 423 kW (575 koní) a točivý moment 680 N.m – to vše v modelu F-Type Project 7.

Novinka se však má dostat přes hranici 600 koní (447 kW). Ještě není jasné, zda se bude jednat o variantu kupé či roadster, pravděpodobné je, že vzniknou obě. Zrychlení vozu na sto kilometrů v hodině má být menší než 4 sekundy. Otázkou také zůstává, zda bude mít tento model pohon zadních či všech čtyř kol.

Ondřej Chamilla
Diskuze (33)
29. 4. 2015 04:13
Re: Rád bych viděl...
Na pocity to auto nejezdí...V8 samozřejmě ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 21:57
Ondrej, ako je to s tymi ciselkami...?
...totiz, ja mam v hlave taku kalkulacku, ktora mi bleskovo vsetko preratava koeficientom 1,3596 - to je pocet konskych sil 1 kilowattu ;-)
A pri cislach 447 kW a 600 koni mi to hadze error ! >:-[]
Takze bud hovoril o 447 kW-och, alebo o 600 bhp - teda tych anglickych konikoch ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 4. 2015 21:22
Re: Rád bych viděl...
F-Type jsem ještě nejel, ale pocitově si myslím, že V6 je do tohohle Jagu ta nejlepší volba. Zahraniční weby to vesměs potvrzují, V6 je daleko čistější a soustředěnější řidičské auto, verze s osmiválcem je přemotorovaný hotrod. F-Type by měl mít jako správný sporťák šestiválec, stejně jako E-Type. F-Type by měl být o jízdních vlastnostech a jemnějším motoru, ne o zápasení s krouťákem a trakcí v každé zatáčce. Tenhle řvoucí V8 se hodí do GTčka XKR-S a nejrychlejšího sedanu XFR-S.
28. 4. 2015 18:36
Re: beštia
Ja chci taky na ring, dejte mi vedet, ale pojedu ho na kole, oukej? >:D
28. 4. 2015 18:34
Re: Rád bych viděl...
Ehm... Muzu vedet, kolikrat jsi ty jednotlive verze F-typu projel, ze v tom mas tak jasno?

Ja osobne nevidim jediny duvod, proc nevzit V8.