Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncept Opel Insignia

Ladislav Čermák
Diskuze (16)
Poněkud stranou od hlavní atrakce – nové Astry, stojí studie Insignia, další limuzína s tvarem kupé, dokonce díky systému Flex7 sedmimístná.

Poněkud stranou od hlavní atrakce – nové Astry, stojí studie Insignia, další limuzína s tvarem kupé, dokonce díky systému Flex7 sedmimístná. Styling s protáhlými úhly a podélnými prolisy v kapotě i celé zádi patří k firemnímu stylingu nového tisíciletí, naopak interiér je pohříchu staromilský, vyvedený v přírodních barvách. Promyšlený luxus kromě vyčerpávající výbavy dotváří detaily, například chladící schránka na dvě láhve šampaňského, či humidor na doutníky. Dle tvůrců se nejedná o projekt drahé limuzíny, ale koncept produkčního vozu vyšší třídy se sportovními ambicemi. Ostatně blíží se konec výroby Omegy a lze spekulovat, že Signum nebude jediným nástupcem.

O patřičnou dynamiku se stará hliníkový osmiválec z Corvetty, který pohání silou 344 koní zadní 21“ kola a umí zrychlit na stovku za méně než 6 sekund. Kvalitní jízdní vlastnosti zajišťují dvojitá příčná ramena vpředu a pětiprvkové závěsy na zadní nápravě. Veškeré osvětlení uvnitř i vně karoserie je svěřeno 405 LED diodám a o pohodlí se stará 45 elektromotorů. Za zmínku stojí i paralelogramový mechanismus otevírání dveří, šetřící prostorem, nutným k jejich otevření. Zadní je pak možné otevřít dálkovým ovládáním. Komfort nastupování je umocněn systémem Keyless Entry, který u Opelu oslavil premiéru v nové Astře.

Podrobnou reportáž z franfurtského autosalonu uveřejníme po skončení autosalonu v příloze, kde již nyní naleznete přehled očekávaných novinek a praktické informace týkající se návštěvy autosalonu

Plakáty v rozlišeních 800x600, 1024x768 a 1280x1024 naleznete zde

Ladislav Čermák
Diskuze (16)