Kromě modelu 911 GT3 RS se máme těšit i na další sportovní Porsche
Mezi modely GT3 a GT3 RS bude vůbec největší rozdíl v historii, alespoň to slíbil šéf vývoje a výzkumu Porsche, Wolfgang Hatz, v rozhovoru pro britský Autocar. Nejostřejší model řady 911, GT3 RS, by měl mít výkon okolo 500 koní, karoserie pak bude velmi výrazně zaměřena na aerodynamiku, čekejte tedy dosud nevídaný přítlak. Podobně jako Turbo by pak GT3 RS měla dostat velmi široké blatníky.
Očekává se, že Porsche 911 GT3 RS zajede Severní smyčku Nürburgringu v čase pod 7 minut a 20 sekund, přičemž by mohlo pokořit dosavadní rekord vozů 911, který zajel model GT2 RS v roce 2011 s časem 7:18. Stále pak není jisté, jestli bude GT3 RS používat dvouspojkový automat PDK jako běžná GT3, či manuální převodovku, kterou má třeba nejextrémnější Cayman, verze GT4.
Nejvýraznější změnou však je rozhodnutí navrhnout pro model 911 GT3 RS zcela nový motor. Tato jednotka totiž bude základem i pro všechna běžná Porsche 911, kde však bude agregát přeplňovaný.
Co se týče dalších sportovních modelů, pak máme očekávat čtyřválcového Boxstera a Caymana, ne však model 911. Extrémní limitovaná edice 911 GT2 RS pak přijde pravděpodobně až na konci životního cyklu. Mezitím má Porsche pracovat na zcela novém supersportu, který by konkuroval McLarenu 675LT a Ferrari 488 GTB.
Očekává se také vznik zcela nového osmiválcového modelu pro příští generaci Panamery, model 928, což má být v podstatě Panamera Coupé, a Cayenne. Jasné rovněž je, že přijde rovněž nástupce hybridního hypersportu 918 Spyder.