Lancia Flavia Cabrio: První dojmy
Lancia jde při tvorbě modelu Flavia cestou nejmenšího odporu. Chrysler 200 je upraven jen v takovém rozsahu, jak je to nutné. Díky tomu zde máme přístrojový štít v metrických jednotkách a panel klimatizace ve stupních Celsia.
Jinak se mnoho nezměnilo. Na dobrý výsledek to ale stačí – prezentovaná bílá barva kabrioletu velmi sluší, stejně jako dvoubarevná mnohopaprsková kola a upravená maska chladiče značky Lancia.
S dospěle působícím exteriérem se snaží interiér srovnat krok díky použití kontrastní bílo-černé barevné kombinace. Jinak zde ale máme kabinu, která může na prémiové ambice zapomenout.
To neznamená, že by byla špatná. Naopak, za takový interiér by se nemusela stydět žádná z japonských automobilek. Jeho americký původ bude vždy zřetelný – ať už jde o audio značky Boston, chryslerovský volant nebo zvětšovací zpětná zrcátka s nápisem Objects in the mirror are closer than they appear.
Velké italsko-americké kabrio ale bude muset nasadit odpovídající cenu. Důvodem k tomu je i nepříliš působivá pohonná jednotka: čtyřválec 2,4 l o výkonu 129 kW bude jistě stačit, jeho parametry ale dnes Lancia na nikoho nezapůsobí. Pokud Lancia v konfrontaci s německou prémiovou konkurencí nabídne politiku více auta za méně peněz, má šanci na nadějné výsledky.