Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover Defender: Nástupce bude až za tři roky

Michal Fokt
Diskuze (6)
Land Rover odkládá novou modelovou řadu Defender až na konec desetiletí. S konceptem DC100 nebude mít nic společného.

Poté, co Land Rover Defender po neuvěřitelných 68 letech výroby skončil, je více než kdykoli předtím namístě se ptát, kdy se objeví nástupce, kterého automobilka oficiálně potvrdila. Zpočátku se zdálo, že jde o jednu z priorit britské automobilky, není tomu tak. Nová generace pracovních off-roadů se odkládá, a to až na rok 2019.

Ba co víc, auto prý nebude designově vycházet ze studie Land Rover DC100 z roku 2011 a to i přesto, že i dnes ještě působí nadčasově. Bohužel však zatím není známo, kde si Defender vezme designérskou inspiraci, aby se opět stal dostatečně svébytným a odlišoval se nejen od konkurence, ale i od řad Range Rover a Discovery. Jisté je jen to, že Defender už nebude jediným modelem, ale souhrnným označením pro "nejdrsnější" Land Rovery s několika karosářskými variantami a délkami rozvorů.

Ví se také, že kvůli hlídání nákladů na vývoj bude využívat maximální možné množství dílů s ostatními Land Rovery a to včetně hliníkového monokoku, nezávislého zavěšení všech kol a platformy pro podélně uložené motory. Bude také výrazně větší než současný Def, což by mělo přilákat nové zákazníky (až 50 tisíc ročně). Ještě před odhalením produkční verze očekávejte v roce 2018 koncept, respektive prototyp nového modelu.

Michal Fokt
Diskuze (6)
17. 2. 2016 18:39
Re: No toto...
Tady nejde o žádné mýtizování. Pokud totiž Defík rám a tuhé nápravy nenabídne, zapadne do masy ostatních pseudoteréňáků, kterých je plný trh. Pak už by mohl pomoct jenom superpovedený retrodesign, ten ale vzhledem k současným požadavkům na aerodynamiku a bezpečnost chodců zřejmě nebude dosažitelný.... :-O ;-\ :-(
17. 2. 2016 18:27
Re: No toto...
Nejde o mýtizovanie, ale o jednoduchosť konštrukcie = poruchovosť + opraviteľnosť
defík = tuhý rám, tuhé nápravy a čo najjednoduchšia elektrika a ľahko čistiteľný interiér
17. 2. 2016 18:24
made in SzlovaKia
To mi príde, že by sa mal varábať v Nitre
Avatar - Barry Lyndon
17. 2. 2016 16:44
Re: No toto...
H1 také neměla rámovou koncepci a tuhé nápravy... Je zbytečné rámovou koncepci a tuhé nápravy mytizovat...
Avatar - 3_diamanty
17. 2. 2016 15:58
Re: No toto...
obavam sa ze skutocny defender nas bohuzial opustil posledny januarovy patek :-(

kto si ozaj mysli ze v r 2019 pride nejake offroadove monstrum s tuhym ramom ako nastupca skutocneho defendera... je podla mna velky optimista .. kiez by som ja bol tiez taky velky optimista .... len aby z toho nakoniec nespravili nejaku elektricku hrkalku pre mamicky ... lebo dnes je mozne uz vsetko ;-\