26.4. 2016 Ivo Semrád Zveřejněno ve spolupráci s časopisem Auto Profi

20 let skupiny EWT: Nejen Schmitz Cargobull

 

Letos čeká společnost EWT velké rozšíření provozovny v Brandýse nad Labem. Co tomu předcházelo v uplynulých dvaceti letech?

Skupina EWT coby generální zástupce společnosti Schmitz Cargobull pro Polsko, Českou republiku a Slovensko a jako smluvní prodejce společnosti Mercedes-Benz v Polsku a České republice patří k předním prémiovým partnerům v oboru tahačů a návěsů. Jak tento velmi úspěšný byznys plán začal?

Základní kámen pro úspěšný příběh skupiny EWT byl položen založením firmy v roce 1995 Natachou a Dirkem Hoffmannovými spolu s Michalem Žižákem. Firma v současnosti nabízí produkty největšího evropského výrobce přívěsů a návěsů Schmitz Cargobull pro řešení přípojné techniky. EWT také poskytuje portfolio firmy Mercedes-Benz v oblasti užitkových vozidel, v rámci české firmy Hoffmann & Žižák se ve stejné lokaci nachází prodej i servis dodávek i osobních automobilů značky Mercedes-Benz.

Kompletní řešení

Vzhledem ke stále stoupajícímu objemu a rychlosti přepravovaného zboží ve spojení s rostoucím tlakem na cenu se zvyšují i požadavky na sektor dopravy. V popředí stojí nejvyšší možná flexibilita a kvalita, maximální dostupnost a optimální možnost nasazení vozidel. Spedice a logistické firmy jsou každodenně konfrontovány s výzvami, aby mohly vyhovět svým zákazníkům.

„Transportní řešení společnosti Schmitz Cargobull AG a prémiová užitková vozidla značky Mercedes-Benz nám umožňují nabízet řešení šitá na míru. Díky síti našich provozoven, které pokrývají celé území, a kompetenčním centrům na strategicky důležitých dopravních uzlech mohou naši klienti a logistické firmy z této sítě a z námi nabízených služeb profitovat“, popisuje celé spektrum služeb Dirk Hoffmann, výkonný ředitel a spolumajitel skupiny EWT.

Velký důraz klade EWT na kompetentní a komplexní poradenství, které vede k optimálnímu nastavení transportního řešení. Prostřednictvím inovativních konceptů financování je navíc možné efektivněji využívat finanční zdroje klientů.

Požaduje-li dopravce pouze pokrytí sezónních výkyvů, nabízí EWT flexibilitu nabídkou speciálních časově omezených variant využívání vozidel. Spektrum služeb navíc zahrnuje i vypracování individuálních transportních konceptů pro překládkový průmysl a jejich speditéry, logistické podniky nebo dopravce, ošetřování a údržbu užitkových vozidel, přívěsů a návěsů i čtyřiadvacetihodinovou servisní síť pokrývající celé území.

 [600×298]

Rovněž ojetiny

Kromě prodeje nových užitkových vozidel nabízí EWT ve svém Truck & Trailer Store Polska také moderní centrum prodeje ojetých užitkových vozidel.

„Vytváření přidané hodnoty pro naše klienty je důležitou součástí naší firemní filozofie a zároveň i naše unikátní prodejní výhoda. Dalším těžištěm naší strategie je kvantitativní i kvalitativní zahušťování prodejní a servisní sítě v kombinaci s investicemi zajišťujícími budoucí rozvoj, pracovní nasazení vedoucích pracovníků společnosti a vysoce motivovaného týmu zaměstnanců ve službách klientovi. V této souvislosti klademe také velký důraz na školení a další vzdělávání našich zaměstnanců,“ vypočítává základní faktory úspěšného příběhu skupiny EWT Michal Žižák, výkonný ředitel a spolumajitel společností EWT v České republice, Hoffmann & Žižák a CET – Central Europe Trailer.

Přímá služba

S kompetenčními centry a prodejnami v Polsku, Česku a na Slovensku může skupina EWT na celém území těchto států reagovat na požadavky dopravních firem. Většina transportu se odehrává na hlavních dopravních trasách. Každá pobočka se nachází v bezprostřední blízkosti důležitého dopravního uzlu. Na okraji velkých měst tak EWT nabízí polským, českým a projíždějícím mezinárodním zákazníkům profesionální návěsová centra.

Pobočky EWT disponují vedle vlastních full service opraven umístěných v bezprostřední blízkosti také velkým skladem originálních náhradních dílů. EWT tak zaručuje jistotu plánování a minimalizuje riziko zbytečných výpadků. Kompetenční centra nabízejí vedle transportních řešení, servisu a moderních prodejen také speciální nadstavbové služby pro řidiče jakými jsou odpočívárny, stravování až možnost přespání.

Podrobné řízení

Skupina EWT vsadila na komplexní správu aktiv, aby z nich maximalizovala výhody. Jsou zohledňovány všechny okolnosti a možná rizika v různých fázích životního cyklu, aby tak bylo optimálně vyhověno komplexním požadavkům celého oboru a klientů. Perfektně sladěný koncept sahá od poradenství až po poprodejní servis (CRM) šitý na míru přes individuální koncepty financování Schmitz Cargobull až po komplexní nabídku servisu s garancí mobility. Prostřednictvím techniky od Schmitz Cargobull Telematics je mimo jiné zaručena maximální transparence dopravního řetězce díky neustále dostupným informacím pro řidiče, speditéra a klienta. Oblast remarketingu jako dalšího důležitého těžiště komplexní správy aktiv zajišťuje centrum pro ojetá užitková vozidla Truck & Trailer Store Polska.

„S naší zásadou, že vozidla nikdy neopouštějí náš „monitor“, umožňujeme maximální dostupnost návěsů, optimální plánování jejich využití i minimalizaci prostojů. Stojíme při klientovi jako spolehlivý partner a pro každý požadavek nabízíme řešení šité na míru“, zdůrazňuje Dirk Hoffmann.

Mercedes-Benz

V prodejnách v Brandýse nad Labem a Liberci se v loňském roce prodalo přibližně 450 osobních vozů Mercedes- Benz. S tímto výsledkem se společnost Hoffmann & Žižák aktuálně stává jedničkou na českém trhu i v segmentu osobních vozů stuttgartské značky. Aby společnost udržela krok s tímto trendem, buduje v provozovně v Brandýse nad Labem novou velkou prodejnu o ploše 833 m2 pro šestnáct osobních vozů. Další investice směřují do nové opravny osobních vozů a dodávek.

Výhled

„V posledních dvaceti letech jsme díky nepolevující chuti k inovacím, díky našim zákazníkům a motivovaným zaměstnancům mohli psát příběh úspěchu. Pro další posílení pozice skupiny EWT jako jednoho z předních prémiových partnerů se jeví zakládání nových a rozšiřování stávajících poboček ve střední a východní Evropě včetně rozšiřování servisní nabídky jako důležité téma budoucnosti,“ vypočítává Michal Žižák klíčové faktory strategie do roku 2020. Jako první krok se v nadcházejícím obchodním roce plánuje rozšíření provozovny, popř. nová výstavba v Brandýse nad Labem.

Investice skupiny EWT se kromě stavebně technického rozšíření týkají zvětšení prodejních a prezentačních ploch pro dodávky a osobní vozidla a výstavby nové opravny, která by měla dvojnásobně navýšit servisní kapacitu pro osobní vozy a dodávky.

Pobočky

  • Česko: Brandýs n. Labem, Liberec
  • Polsko: Stryków, Oltarzew, Siedlce, Gliwice
  • Slovensko: Senec

Historické milníky

  • 1995 Založení firem EWT v Altenberge, EWT (CZ) a Hoffmann & Žižák. Podpis smlouvy o obchodním zastoupení mezi společnostmi Schmitz Cargobull a EWT pro Česko, Polsko a Slovensko. Podpis smlouvy o obchodním zastoupení mezi společnostmi Mercedes a Hoffmann & Žižák.
  • 1996 Brandýs nad Labem – první sídlo firmy Hoffmann & Žižák. Otevření první prodejny Mercedes- Benz s opravnou v Mladé Boleslavi.
  • 1998 Zřízení a otevření provozoven v Brandýse nad Labem. Založení společnosti EWT Polska ve Štětíně.
  • 1999 Společnosti Hoffmann & Žižák a EWT (CZ) dokončují prodejny v Zápech.
  • 2000 Společnost EWT (PL) zahajuje operativní činnost u Diesel Truck.
  • 2004 Společnost Hoffmann & Žižák kupuje a otevírá autosalón v Liberci.
  • 2005 Desáté výročí skupiny EWT. Společnost Hoffmann & Žižák zahajuje operativní činnost prodeje a servisu v provozovně v Liberci. Založení společnosti Cargobull Finance Polska.
  • 2006 Vybudování a otevření návěsového centra v Ołtarzew u Varšavy. Partner CET (SK) buduje a otevírá návěsové centrum Senec u Bratislavy. Rozšíření centra Truck & Trailer v Brandýse o nový sklad náhradních dílů Support-Warehouse pro Česko. Nákup pozemku o rozloze 16,6 ha ve Stryków u Łódźe pro zřízení centra Truck & Trailer s centrální prodejnou ojetých užitkových vozidel pro celé Polsko.
  • 2007 EWT Polska otevírá návěsové centrum Ołtarzew u Varšavy. Společnost CET – Central Europe Trailer otevírá na Slovensku návěsové centrum v Senci.
  • 2010 Firma EWT Polska buduje nové Truck & Trailer centrum ve Stryków u Łódźe.
  • 2011 EWT Polska a Diesel Truck otevírají nové Truck & Trailer centrum ve Stryków u Łódźe.
  • 2012 Založení centra TTS – Truck & Trailer Store Polska ve Stryków u Łódźe - centra prodeje ojetých užitkových vozidel a návěsů.
  • 2013 EWT Polska zřizuje pobočky Gliwice a Siedlce.
  • 2014 První účast na veletrhu užitkových vozidel IAA 2014.
  • 2015 Dvacáté výročí společnosti.
Spolupracujeme s TipCars.com
Němečtí řidiči si pořizují stále širší automobily. Komplikují tím dopravu Němečtí řidiči si pořizují stále širší automobily. Komplikují tím dopravu

Dopravní komplikace v Německu jdou v posledních letech…

Snad Češi jednou vyjdou do ulic kvůli vysokým cenám bytů, říká exdeveloper Koch Snad Češi jednou vyjdou do ulic kvůli vysokým cenám bytů, říká exdeveloper Koch

Nizozemec s českými kořeny Paul Vincent Koch pracoval už…

Vyšetřování údajného chemického útoku v Dúmě začíná. Experti jsou na místě Vyšetřování údajného chemického útoku v Dúmě začíná. Experti jsou na místě

Experti Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW)…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová

Americký prezident Donald Trump při svých cestách zatím…

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové…

 





 
Rozjíždění vozidla „na dvojku“: Škodí autu i vašim nervům!

Rozjíždění vozidla „na dvojku“: Škodí autu i vašim nervům!

Včera

K rozjíždění vozidla s manuální převodovkou z klidu slouží první převodový stupeň. Tak se to učí v autoškole. Co když ale při rozjezdu použijete „dvojku“? Co při tom hrozí? A proč je takový rozjezd pomalý a neplynulý?




Blesk.cz

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel. Péče o postiženou dceru jí dává zabrat!

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel.…

Herečka Mahulena Bočanová (50) se po dlouhé době objevila na party. Jelikož se sama stará o postiženou dceru…

Spotify předělá bezplatnou verzi. Lidem umožní lépe pracovat s playlisty

Spotify předělá bezplatnou verzi. Lidem umožní lépe…

Uživatelé bezplatné verze Spotify se můžou začít těšit. Hudební streamovací služba chystá změny, díky kterým…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

To se jen tak nevidí! Zlámal zlomil tyč, v Boleslavi museli měnit bránu

To se jen tak nevidí! Zlámal zlomil tyč, v Boleslavi…

Kuriózní moment, který fanoušci neuvidí jen tak ani ve světě, se včera odehrál v Mladé Boleslavi. V 26. minutě…

 

Reflex.cz

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

Komunistickou stranu Čech a Moravy nadále povede Vojtěch Filip. Ve druhém kole tajné volby mu delegáti dnešního…

Pivní úlet roku 2018: Americké minipivovary vaří pivo se třpytkami

Pivní úlet roku 2018: Americké minipivovary vaří…

Nedlouho po úspěchu kapučína s třpytkami se tato móda začíná rozmáhat i v pivu. Web Business Insider přišel s…