26.4. 2016 Ivo Semrád

20 let skupiny EWT: Nejen Schmitz Cargobull

 

Letos čeká společnost EWT velké rozšíření provozovny v Brandýse nad Labem. Co tomu předcházelo v uplynulých dvaceti letech?

Skupina EWT coby generální zástupce společnosti Schmitz Cargobull pro Polsko, Českou republiku a Slovensko a jako smluvní prodejce společnosti Mercedes-Benz v Polsku a České republice patří k předním prémiovým partnerům v oboru tahačů a návěsů. Jak tento velmi úspěšný byznys plán začal?

Základní kámen pro úspěšný příběh skupiny EWT byl položen založením firmy v roce 1995 Natachou a Dirkem Hoffmannovými spolu s Michalem Žižákem. Firma v současnosti nabízí produkty největšího evropského výrobce přívěsů a návěsů Schmitz Cargobull pro řešení přípojné techniky. EWT také poskytuje portfolio firmy Mercedes-Benz v oblasti užitkových vozidel, v rámci české firmy Hoffmann & Žižák se ve stejné lokaci nachází prodej i servis dodávek i osobních automobilů značky Mercedes-Benz.

Kompletní řešení

Vzhledem ke stále stoupajícímu objemu a rychlosti přepravovaného zboží ve spojení s rostoucím tlakem na cenu se zvyšují i požadavky na sektor dopravy. V popředí stojí nejvyšší možná flexibilita a kvalita, maximální dostupnost a optimální možnost nasazení vozidel. Spedice a logistické firmy jsou každodenně konfrontovány s výzvami, aby mohly vyhovět svým zákazníkům.

„Transportní řešení společnosti Schmitz Cargobull AG a prémiová užitková vozidla značky Mercedes-Benz nám umožňují nabízet řešení šitá na míru. Díky síti našich provozoven, které pokrývají celé území, a kompetenčním centrům na strategicky důležitých dopravních uzlech mohou naši klienti a logistické firmy z této sítě a z námi nabízených služeb profitovat“, popisuje celé spektrum služeb Dirk Hoffmann, výkonný ředitel a spolumajitel skupiny EWT.

Velký důraz klade EWT na kompetentní a komplexní poradenství, které vede k optimálnímu nastavení transportního řešení. Prostřednictvím inovativních konceptů financování je navíc možné efektivněji využívat finanční zdroje klientů.

Požaduje-li dopravce pouze pokrytí sezónních výkyvů, nabízí EWT flexibilitu nabídkou speciálních časově omezených variant využívání vozidel. Spektrum služeb navíc zahrnuje i vypracování individuálních transportních konceptů pro překládkový průmysl a jejich speditéry, logistické podniky nebo dopravce, ošetřování a údržbu užitkových vozidel, přívěsů a návěsů i čtyřiadvacetihodinovou servisní síť pokrývající celé území.

 [600×298]

Rovněž ojetiny

Kromě prodeje nových užitkových vozidel nabízí EWT ve svém Truck & Trailer Store Polska také moderní centrum prodeje ojetých užitkových vozidel.

„Vytváření přidané hodnoty pro naše klienty je důležitou součástí naší firemní filozofie a zároveň i naše unikátní prodejní výhoda. Dalším těžištěm naší strategie je kvantitativní i kvalitativní zahušťování prodejní a servisní sítě v kombinaci s investicemi zajišťujícími budoucí rozvoj, pracovní nasazení vedoucích pracovníků společnosti a vysoce motivovaného týmu zaměstnanců ve službách klientovi. V této souvislosti klademe také velký důraz na školení a další vzdělávání našich zaměstnanců,“ vypočítává základní faktory úspěšného příběhu skupiny EWT Michal Žižák, výkonný ředitel a spolumajitel společností EWT v České republice, Hoffmann & Žižák a CET – Central Europe Trailer.

Přímá služba

S kompetenčními centry a prodejnami v Polsku, Česku a na Slovensku může skupina EWT na celém území těchto států reagovat na požadavky dopravních firem. Většina transportu se odehrává na hlavních dopravních trasách. Každá pobočka se nachází v bezprostřední blízkosti důležitého dopravního uzlu. Na okraji velkých měst tak EWT nabízí polským, českým a projíždějícím mezinárodním zákazníkům profesionální návěsová centra.

Pobočky EWT disponují vedle vlastních full service opraven umístěných v bezprostřední blízkosti také velkým skladem originálních náhradních dílů. EWT tak zaručuje jistotu plánování a minimalizuje riziko zbytečných výpadků. Kompetenční centra nabízejí vedle transportních řešení, servisu a moderních prodejen také speciální nadstavbové služby pro řidiče jakými jsou odpočívárny, stravování až možnost přespání.

Podrobné řízení

Skupina EWT vsadila na komplexní správu aktiv, aby z nich maximalizovala výhody. Jsou zohledňovány všechny okolnosti a možná rizika v různých fázích životního cyklu, aby tak bylo optimálně vyhověno komplexním požadavkům celého oboru a klientů. Perfektně sladěný koncept sahá od poradenství až po poprodejní servis (CRM) šitý na míru přes individuální koncepty financování Schmitz Cargobull až po komplexní nabídku servisu s garancí mobility. Prostřednictvím techniky od Schmitz Cargobull Telematics je mimo jiné zaručena maximální transparence dopravního řetězce díky neustále dostupným informacím pro řidiče, speditéra a klienta. Oblast remarketingu jako dalšího důležitého těžiště komplexní správy aktiv zajišťuje centrum pro ojetá užitková vozidla Truck & Trailer Store Polska.

„S naší zásadou, že vozidla nikdy neopouštějí náš „monitor“, umožňujeme maximální dostupnost návěsů, optimální plánování jejich využití i minimalizaci prostojů. Stojíme při klientovi jako spolehlivý partner a pro každý požadavek nabízíme řešení šité na míru“, zdůrazňuje Dirk Hoffmann.

Mercedes-Benz

V prodejnách v Brandýse nad Labem a Liberci se v loňském roce prodalo přibližně 450 osobních vozů Mercedes- Benz. S tímto výsledkem se společnost Hoffmann & Žižák aktuálně stává jedničkou na českém trhu i v segmentu osobních vozů stuttgartské značky. Aby společnost udržela krok s tímto trendem, buduje v provozovně v Brandýse nad Labem novou velkou prodejnu o ploše 833 m2 pro šestnáct osobních vozů. Další investice směřují do nové opravny osobních vozů a dodávek.

Výhled

„V posledních dvaceti letech jsme díky nepolevující chuti k inovacím, díky našim zákazníkům a motivovaným zaměstnancům mohli psát příběh úspěchu. Pro další posílení pozice skupiny EWT jako jednoho z předních prémiových partnerů se jeví zakládání nových a rozšiřování stávajících poboček ve střední a východní Evropě včetně rozšiřování servisní nabídky jako důležité téma budoucnosti,“ vypočítává Michal Žižák klíčové faktory strategie do roku 2020. Jako první krok se v nadcházejícím obchodním roce plánuje rozšíření provozovny, popř. nová výstavba v Brandýse nad Labem.

Investice skupiny EWT se kromě stavebně technického rozšíření týkají zvětšení prodejních a prezentačních ploch pro dodávky a osobní vozidla a výstavby nové opravny, která by měla dvojnásobně navýšit servisní kapacitu pro osobní vozy a dodávky.

Pobočky

  • Česko: Brandýs n. Labem, Liberec
  • Polsko: Stryków, Oltarzew, Siedlce, Gliwice
  • Slovensko: Senec

Historické milníky

  • 1995 Založení firem EWT v Altenberge, EWT (CZ) a Hoffmann & Žižák. Podpis smlouvy o obchodním zastoupení mezi společnostmi Schmitz Cargobull a EWT pro Česko, Polsko a Slovensko. Podpis smlouvy o obchodním zastoupení mezi společnostmi Mercedes a Hoffmann & Žižák.
  • 1996 Brandýs nad Labem – první sídlo firmy Hoffmann & Žižák. Otevření první prodejny Mercedes- Benz s opravnou v Mladé Boleslavi.
  • 1998 Zřízení a otevření provozoven v Brandýse nad Labem. Založení společnosti EWT Polska ve Štětíně.
  • 1999 Společnosti Hoffmann & Žižák a EWT (CZ) dokončují prodejny v Zápech.
  • 2000 Společnost EWT (PL) zahajuje operativní činnost u Diesel Truck.
  • 2004 Společnost Hoffmann & Žižák kupuje a otevírá autosalón v Liberci.
  • 2005 Desáté výročí skupiny EWT. Společnost Hoffmann & Žižák zahajuje operativní činnost prodeje a servisu v provozovně v Liberci. Založení společnosti Cargobull Finance Polska.
  • 2006 Vybudování a otevření návěsového centra v Ołtarzew u Varšavy. Partner CET (SK) buduje a otevírá návěsové centrum Senec u Bratislavy. Rozšíření centra Truck & Trailer v Brandýse o nový sklad náhradních dílů Support-Warehouse pro Česko. Nákup pozemku o rozloze 16,6 ha ve Stryków u Łódźe pro zřízení centra Truck & Trailer s centrální prodejnou ojetých užitkových vozidel pro celé Polsko.
  • 2007 EWT Polska otevírá návěsové centrum Ołtarzew u Varšavy. Společnost CET – Central Europe Trailer otevírá na Slovensku návěsové centrum v Senci.
  • 2010 Firma EWT Polska buduje nové Truck & Trailer centrum ve Stryków u Łódźe.
  • 2011 EWT Polska a Diesel Truck otevírají nové Truck & Trailer centrum ve Stryków u Łódźe.
  • 2012 Založení centra TTS – Truck & Trailer Store Polska ve Stryków u Łódźe - centra prodeje ojetých užitkových vozidel a návěsů.
  • 2013 EWT Polska zřizuje pobočky Gliwice a Siedlce.
  • 2014 První účast na veletrhu užitkových vozidel IAA 2014.
  • 2015 Dvacáté výročí společnosti.
Spolupracujeme s TipCars.com
Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z

Turecko po dubnovém referendu o změnách ústavy přehodnotí…

Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 






 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro Nintendo Switch

Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro…

S příchodem každé nové herní konzole se hráči těší nejvíce na nové a exkluzivní tituly. Jenže i na nové mašince…

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl zřejmě výplaty horníkům

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl…

V odlehlé části Čadu blízko hranice se súdánským Dárfúrem byl ve čtvrtek unesen francouzský občan. K činu se…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…