Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MG7 od Nanjing Auto dorazí do Británie v druhé polovině roku

Dan Vořechovský
Diskuze (23)
Vozy značky MG Rover se v Evropě brzy dočkají obnovené premiéry. Čínská automobilka Nanjing Auto začne do Velké Británie vozy MG řady 7 dovážet v druhé polovině tohoto roku.

Čínská automobilka Nanjing Automobile uvedla, že hodlá od druhé poloviny tohoto roku vyvážet vozy MG řady 7 do zahraničí. Sedany MG řady 7, které vycházejí z modelu Rover 75, se budou nejprve vyvážet do Malajsie, Ruska a Velké Británie. Čínská automobilka již disponuje veškerými nutnými povoleními k prodeji na zmíněných trzích. Automobilka zároveň sdělila, že výrobu vozů MG7 ve Velké Británii obnovit nehodlá. V továrně v Longbridge se však nedávno život přeci jen obnovil, když se rozběhla výroba sportovních vozů MG TF. Nanjing vlastní britskou automobilku MG Rover Group od července 2005, kdy ji získala za 53 milionů liber.

První čínské vozy s logem MG se začnou na čínském trhu prodávat příští měsíc. Základní cena za vůz, který bude mít pod kapotou zážehovou osmnáctistovku s výkonem 119 kW, by se měla pohybovat kolem 200 tisíc juanů (cca 560 tisíc Kč). Malý sedan MG řady 3 vycházející z modelu Rover 25 se začne v Číně prodávat na začátku příštího roku.

O zkrachovalou britskou automobilku MG Rover usilovala rovněž největší čínská automobilka Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC), která ještě před krachem britského výrobce získala práva na výrobu vozu Rover 75. Ten byl v Číně na trh uveden na konci loňského roku jako Roewe 750 a o půl roku tak předstihl příchod vozů MG 7 od Nanjing, které rovněž vycházejí ze stejného britského vozu. Oba vozy jsou od sebe téměř k nerozeznání.

Čínský týdeník Economic Observer nyní přišel s informací, že na základě direktivy čínské vlády dojde ke spojení obou automobilek. Ke spojení má dojít čistě z důvodů dalšího rozvoje značky MG Rover.

Dan Vořechovský
Diskuze (23)
Avatar - masO
1. 7. 2007 12:23
Re: opakovaný zkrat
No ve finale je to jedno :-) Gumy vzdycky naopak :-) Kazdopadne bylo by hodne divny kdyby delali auta pro 1,5miliardy lidi (hypoteticky ;-) ) a ani nevedeli jak patri pneu...na dalsim autosalonu by to mela byt prvni otazka na cinany :-) Co redakce ? (nahlasim se administratorovi at o me vi ;-) )
1. 7. 2007 11:20
Re: opakovaný zkrat
Ono to asi nic jinýho než přeplastovaná 75 nebude, nějaký vývoj bych od nich nečekal. To na jednu stranu trochu uklidní, než si člověk uvědomí, že to auto je konstrukčně 10 let (to teď nevím přesně) starý... ;-\
1. 7. 2007 11:18
Re: opakovaný zkrat
Máš pravdu! Toho jsem si nevšiml :-) Spíš než pověrčivost bych to viděl tak, že maj prostě jednu linku, která obouvá gumy na ráfky a je jim jedno, že takhle jedna půlka auta jezdí "v protisměru" 8-s Anebo, jak jsem napsal, možná vubec netuší, že něco jako směrový design existuje. To pak ale člověk neví, která z těch dvou možností je horší :no: :no:
Avatar - masO
1. 7. 2007 10:23
Re: opakovaný zkrat
No cece a ted se podivej na ctvrtou fotku od konce..taky jedna guma jinak nez druha pokud dobre vidim, kdovi jesi oni nejsou naci povercivi nebo co, jakoze pro stesti atd :)
29. 6. 2007 16:58
Re: Ona bude sedma...
200 poslední generace a původní 25ka byla moc hezká auta....