20.5. 2015 Jan Mička Jan Mička

Modernizovaný Peugeot Partner Tepee a Furgon: Ceny na českém trhu

 

Peugeot zveřejnil ceny modernizovaných modelů Partner Tepee a Partner Furgon. První jmenovaný je s atmosférickým zážehovým motorem dostupný od 335.000 Kč.

Výbava modelu Partner Tepee je členěna do linií Access, Active, Allure a Outdoor. Vůz nejlevněji pořídíte za 335.000 Kč, přičemž se bavíme o linii Access s atmosférickém zážehovém čtyřválci 1.6 VTi (72 kW). Motor plní emisní normu Euro 6 (stejně jako zbytek nabídky) a kombinovaně spotřebuje 6,4 l/100 km.

Linie Access ve standardu zahrnuje například dva airbagy, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání, denní svícení, výškově nastavitelný volant, ocelová 15“ kola nebo asymetricky dělená zadní sedadla. Za příplatek 9.000 Kč můžete mít přední mlhovky, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka stojí 7.700 Kč, manuální klimatizace je za 35.000 Kč a boční airbagy v předních sedadlech vyjdou na 6.000 Kč.

Výbava Active je se stejným atmosférickým motorem o 15.000 Kč dražší. Ve srovnání s linií Access dostanete navíc například pevný kryt zavazadelníku, topení v přídavnými vyhřívacími rezistory pro vznětové motory, diodové denní svícení, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, či odkládací stropní schránku. I v tomto případě stojí boční airbagy pro přední sedadla 6.000 Kč, můžete si však připlatit 12.000 korun za sadu předních a hlavových airbagů, které u základní linie nedostanete.

Od výbavy Allure z nabídky vypadává základní šestnáctistovka se 72 kW, její místo však zabírá stejný agregát, ovšem ve verzi s výkonem 88 kW. Za vůz zaplatíte minimálně 375.000 Kč, boční airbagy jsou ve standardu (za hlavové vaky připlácíte 6.000 Kč), stejně jako automatická klimatizace, 16“ litá kola, přední a zadní parkovací asistent, nebo loketní opěrka pro řidiče a spolujezdce. K vybraným motorům 1.6 BlueHDi (73 kW bez Start/stopu a 88 kW) si navíc můžete pořídit třetí další řadu sedadel. Stojí 14.000 Kč a Partner díky ní uveze až sedm cestujících.

Na vrcholu nabídky stojí linie Outdoor, jejíž základní prvky, motory i ceny kopírují dříve zmíněnou výbavu Allure. Připlatit si například můžete za systém GripControl (10.000 Kč), automatickou klimatizaci už ale nemáme v základu, nýbrž za 10.000 Kč.

Peugeot Partner Tepee - technická data a české ceny
Motor1.6 VTi1.6 VTi1.6 BlueHDi1.6 BlueHDi1.6 BlueHDi1.6 BlueHDi
Zdvihový objem [cm3]159815981560156015601560
Válce/ventily4/44/44/24/24/24/2
Největší výkon [kW/min]72/600088/600055/350073/375073/375088/3500
Točivý moment [N.m/min]152/3000160/4250233/1750254/1750254/1750300/1750
Převodovka5M5M5M5METG66M
Maximální rychlost [km/h]170177156166171174
Zrychlení 0-100 km/h [s]12.81215.112.4(13.4)14.311.4(12.3)
Kombinovaná spotřeba[l/100 km]6.46.54.34.34.24.1
Cena Access [Kč]335.000-360.000372.000--
Cena Active [Kč]350.000355.000375.000387.000422.000409.000
Cena Allure [Kč]-375.000-407.000-429.000
Cena Outdoor [Kč]-375.000-407.000-429.000
Údaje v závorkách platí pro sedmimístný interiér
Od května platí na českém trhu také ceník pro modernizovaný Partner Furgon. Vůz na pořídíte ve výbavách Access, Active a Polocombi, přičemž u prvních dvou jmenovaných můžete zvolit mezi délkami L1 a L2 (Polocombi je vždy L2).

Furgon s výbavou Access L1 pořídíte díky akční slevě od 259.900 Kč (1.6 VTi/72 kW), bez ní by to bylo 341.900 Kč. Zajímavě vypadá také nabídka naftových motorů. Mezi šestnáctistovkou HDi o výkonech 55 a 66 kW totiž není žádný cenový rozdíl – oba motory stojí 267.900 Kč.

Peugeot Partner Furgon - technická data a české ceny
VerzeL1 VTiL1 HDiL1 HDiL2 HDiL2 Polocombi HDi
Zdvihový objem [cm3]15981560156015601560
Válce/ventily4/44/24/24/24/2
Největší výkon [kW/min]72/600055/400066/400066/400066/4000
Točivý moment [N.m/min]152/3500185/1500215/4000215/1500215/1500
Převodovka5M5M5M5M5M
Maximální rychlost [km/h]174150160160160
Kombinovaná spotřeba[l/100 km]6.55.05.05.55.6
Cena Access L1 [Kč]259.900267.900267.900--
Cena Access L2 [Kč]---400.700-
Cena Active L1 [Kč]411.700425.500440.500--
Cena Active L2 [Kč]--440.500470.500-
Cena Polocombi L2 [Kč]----430.700
Spolupracujeme s TipCars.com
Japonský gigant NTT ulovil obří zakázku. Bude spolupracovat s Toyotou Japonský gigant NTT ulovil obří zakázku. Bude spolupracovat s Toyotou

Japonská telekomunikační firma NTT expanduje do…

Velcí průmysloví hráči v Německu nasmlouvali nejméně zakázek za 12 let Velcí průmysloví hráči v Německu nasmlouvali nejméně zakázek za 12 let

Němečtí dodavatelé velkých průmyslových celků loni…

Lidl prudce zvýšil mzdy. Jak zareagují ostatní řetězce? Lidl prudce zvýšil mzdy. Jak zareagují ostatní řetězce?

Přesčasy, práce o víkendech a nízká mzda – tak vypadá…

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil tendr České pošty na datové schránky Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil tendr České pošty na datové schránky

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zrušil zatím…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní

V ČR vyráběný Hyundai ix20 se nabízí od roku 2010.…

10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

 




Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Bilancování – Dlouhodobý test (5.část) Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Bilancování – Dlouhodobý test (5.část)

Model Partner v provedení Euro 6 prošel v naší redakci…

Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Převody a stav oleje – Dlouhodobý test (4.část) Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Převody a stav oleje – Dlouhodobý test (4.část)

Na spotřebu nafty má velký podíl převodování. Co nabízí…

 



 
Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Včera

První nákladní vozidlo se spalovacím motorem bylo v Kopřivnici postaveno v roce 1898 a stalo se zakladatelem dodnes trvající tradice.




Blesk.cz

UniCredit Bank asi prodají: Co bude s jejími klienty?

UniCredit Bank asi prodají: Co bude s jejími klienty?

Italská skupina UniCredit prodává svoji slovenskou a českou divizi. O segmenty má údajně zájem Moneta Money Bank…

Dětské porno u Zemana v počítači překvapilo i policii. Prošetřuje ho

Dětské porno u Zemana v počítači překvapilo i…

Zpráva o dětské pornografii na počítači prezidenta Miloše Zemana byla překvapivá i pro orgány činné v trestním…

 

iSport.cz

Špatné zprávy! Rosický musel na další operaci, v této sezoně si nezahraje

Špatné zprávy! Rosický musel na další operaci, v…

Nepříjemné zvěsti se potvrdily. Záložník Sparty Tomáš Rosický si v této sezoně už určitě nezahraje, dlouhodobé…

170 korun vs. 450 korun. Fans Komety běsní kvůli dvojí ceně vstupenek

170 korun vs. 450 korun. Fans Komety běsní kvůli…

V hokejové extralize zbývá v Generali play off už jen čtveřice nejlepších, semifinále začne ve středu 29. března…

 

Reflex.cz

Tohle uvidíte jen v Rusku. Snímky, které ukazují jeho nejupřímnější tvář

Tohle uvidíte jen v Rusku. Snímky, které ukazují…

Fotograf Alexander Petrosyan strávil několik let objevováním a dokumentováním nekonečných zákoutí Petrohradu.…

Dvoulitrová Coca-Cola zmizí z českých obchodů, společnost ji u nás nebude nadále vyrábět

Dvoulitrová Coca-Cola zmizí z českých obchodů,…

Nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley tonic se v Česku už nebudou prodávat ve dvoulitrovém balení. Před…