Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Renault Fluence začíná na 264.900 Kč

David Bureš
Diskuze (179)
Oproti variantě před faceliftem je nejlevnější provedení modernizovaného sedanu francouzské značky o 40.000 korun dražší.

Renault zveřejnil české ceny modernizovaného sedanu Fluence. Ceny automobilu startují na částce 264.900 Kč za benzinovou šestnáctistovku o výkonu 81 kW.

Francouzská automobilka v rámci akce nazvané „Mnohem více“ nabízí pro Fluence vyšší výbavu za stejnou cenu horší verze. Za cenu základního Authentique je tak nyní k dispozici lépe vybavený stupeň Expression.

Fluence v provedení Expression je vybaven ESP, šesti airbagy, tempomatem s omezovačem rychlosti, předními mlhovkami, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými vnějšími zpětnými zrcátky, manuální klimatizací, centrálním zamykáním, elektrickým stahováním oken, rádiem s Bluetooth a ovládáním na volantu, dělenými zadními sedadly v poměru 66:34 a 15palcovými ocelovými koly s ozdobnými kryty.

Konkurenční Citroënu C-Elysée se srovnatelnou benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 85 kW začíná na částce 270.000 Kč. C-Elysée navíc postrádá tempomat, Bluetooth systém nebo elektrické stahování zadních oken.

Fluence ve verzi Dynamique s turbodieselem 1,5 dCi (81 kW) stojí 339.900 korun. Pro tento motor je k dispozici i šestistupňový automat, a to za příplatek 30.000 korun.

Dynamique výbavu rozšíří o kožený volant, čalounění kombinující látku s koženkou, diodová světla pro denní svícení, hands-free kartu, dešťový a světelný senzor, elektricky sklopná zrcátka a dvouzónovou automatickou klimatizaci s výdechy pro zadní sedadla. Kola jsou pak 16palcová a hliníková.

Vrcholem je Privilege, které za 30.000 korun rozšíří výbavu o zadní parkovací senzory nebo elektrochromatické vnitřní zrcátko. Jelikož toho tento stupeň moc navíc nenabízí, nezdá se pro zákazníky příliš zajímavý.

Renault Fluence (2013) – ceny na českém trhu
Motor1,6 16V1,5 dCi1,5 dCi1,6 dCi
Převodovka5M5M5M (6A)6M
Zdvihový objem [cm3]1598146114611598
Válce/ventily4/44/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1]81/600066/400081/400096/4000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]151/4250200/1750240/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]185180185 (185)200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,713,011,0 (11,9)9,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,84,44,6 (4,4)4,6
Cena Expression [Kč]264.900309.900--
Cena Dynamique [Kč]284.900-339.900384.900
Cena Privilege [Kč]314.900-369.900414.900

David Bureš
Diskuze (179)
11. 2. 2013 21:53
Re: ALBERTE, DO MLADÉ BOLE-HLAVY
A este aj ci das 1,5l flasku do dveri
11. 2. 2013 11:42
Zajímavé
Renault hrubě podcenil aspekt prodeje u nás č.1 - "cenu již od"...
I jinak nebude mít obchodně snadnou pozici - když bude cena nízko, je to "jistě níkou kvalitou". Když bude vysoko, "je to předražené, tedy na Renaulta"...
Jinak musím konstatovat, že cena je to za tenhle kus káry a s touhle výbavou je celkem férová.
Standardní kupec téhle cenové kategorie skoro nic navíc nepotřebuje, maximálně si doplatí metalízu. Jo a ještě hák, pokud by si snad chtěl hrát na stěhováka, když už má ten sedan...
Vizuálně mě to nepobuřuje, což v téhle cenové kategorii stačí.
Pro úplnost dodávám, že vizuálně mě nepobuřuje ani Rapid, u něj snad jenom trochu ten poměr cena/užitná hodnota, ale to se už taky hýbe správným směrem...
Avatar - Ozzman
11. 2. 2013 11:36
Re: Povedený facelift
Ježiši co s tim autem děláš?:D OII FL 1.5roku 32 tisíc najeto, je fakt, že s tim jezdí holka, ale auto je jak novy:D Jenže já spíš mluvim o tom vrzání skpřípání atd... V Laguně sem měl koženej volant a řadičku a volant byl ok, řadička jen lehce ošoupaná + ošoupaná výplň u řidičových dveří ( u okýnka:D), jelikož sem tam dával s oblibou ruku >:D najeto skoro 200 tisíc a 10 let.
11. 2. 2013 11:34
Re: Povedený facelift
Člověče, a víš, že mě opotřebení v OII FL naprosto zklamalo? Po dvou letech se odlupuje "chrom" na řadičce, Na středovym tunelu máme popraskanej plast obložení kolem radia, prasklý plast na ohybu kapličky. To mě hodně zklamalo. Najeto 68t km. :-( Vrzání ze zadní části auta... Ono VW už taky šetří.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2013 11:24
Re: Povedený facelift
Já ale nemluvím o výbavě a vzhledu nýbrž o kvalitě a zpracování a tam je koncern VW opravdu na velmi dobré úrovni. Já sám Renault měl vzpomínám na něj v dobrém a při výběru dalšího auto jsem ho bral a budu brát jako adekvátního soupeře a i když to bylo auto velmi vybavené, interiér vypadal hodnotně i s měkčenými plasty, tak kvalita a zpracování prostě za VW zaostávala.. hlavně to poznáš při vyšším nájezdu Km... A mezi námi.. za 600tisíc bych volil uplne jiné auto než Oktávii :-)